Kraj garancije na 3 i 5 godina za belu tehniku: Srbija uvodi nove mere za aparate koje imate u kući

 ≫ 

Komentari

  • Stojko

    4. oktobar 2019 | 08:41

    Kupim ves masinu Gorenje sa 5 godina garancije. Posle 5 godina i 4 meseca crkne, dodje masjtor i kaze popravka sa rezervnim delovima ce vas kostati 19000din. Naravno da cu da je bacim.

    • 25. decembar 2019 | 11:47

      Aki

      @Stojko

      E bas to crkne lager, ovaj kaze ceo bubanj mora da se menja to vam je 120e, neka hvala dodam jos malo kupim lepo novu masinu

  • Buki

    4. oktobar 2019 | 00:01

    Pametno. Zivela EU.

  • Milorad

    3. oktobar 2019 | 22:49

    Ovi led tv 32 " težine 500g, ne vrede ni 50e.

  • Pera

    3. oktobar 2019 | 22:15

    Svašta. Kako to misle da primene u praksi. Evo ja pravim frižidere i posle 3 godine pukne mi firma i ćao, zdravo. I šta sad, neko će mene da tuži 2029 godine zato što ne može da nabavi termostat za moj frižider?!?!?

    • 3. oktobar 2019 | 22:34

      Tamo Daleko

      @Pera

      Pa ti pukni,ali velike kompanije ne pucaju,a ti vidi dal ces zaraditi nesto za te tri godine,ili ces se samo praviti pametan

    • 3. oktobar 2019 | 22:42

      😁

      @Pera

      😂😂😂

    • 3. oktobar 2019 | 23:13

      Fenix

      @Pera

      Misle na "firme" a ne bedne privatnike

  • е2

    3. oktobar 2019 | 21:38

    Није довољно увести правило за резервне делове, јер је нпр екран за ТВ скупљи него нови ТВ, вешто се довијају да се после гаранције не исплати поправљати, јер је прескупо и неисплативо, него подигните обавезну гаранцију са 2 на 4 године и све ок.

  • Jovan

    3. oktobar 2019 | 20:38

    Dok smo kupovali OBODIN belu tehniku ,nije nam trebala garancija ! A vek je bio 40 godina bez kvara . I sad imam OBODIN Zamrzivač iz 1978 godine ,i radi kao doksa !

    • 3. oktobar 2019 | 20:46

      Misko

      @Jovan

      Imam frizider Obodin star 43 godine radi ko zmaj .

    • 4. oktobar 2019 | 00:03

      Bata

      @Jovan

      Ja imam Bosch frizider iz 1960 godine. Samo mu je guma na vratima propala.

  • Ha ha

    3. oktobar 2019 | 20:01

    EU je uvela. Kakve to veze ima sa nama? 😂

  • Meksa

    3. oktobar 2019 | 19:12

    Takvu odluku vec imamo , 8 godina je duzan proizvodjac da obezbedi rezervne delove .Drugi je problem danas , danas uredjaj navodim primer TV ima garanciju 2 godine , neki i manje a cena tog TV je po par stotina eura .Pre 90 tih je tehnička roba bila kvalitetnija , vezana je bila za marku proizvoda i kvalitet , danas to nije slučaj već kvantitet koji se nameće i traje dve godine .Cena ovakvih proizvoda nije mala , za većinu proizvoda se koristi ista sirovina i medju markama su mala odstupanja . Kad nekom proizvodu oduzmete kvalitet vi ne možete očekivati da vas to služi decenijama kao što ste naučili od ranije proizvedene tehnike. Mi nismo bogata nacija da kupujemo vrhunske marke , kod Italijana ima jedna izreka _Nisam dovoljno bogat da kupujem jeftinu robu. - Setice će se stariji šta je bio JUS, iza tog standarda je stajala država, a ovo danas ISO , PRC itd to nema nekog kvaliteta.

  • Nije nego

    3. oktobar 2019 | 19:12

    Za pocetak uvedite da sva roba koja se prodaje u Srbiji ima uputstvo na srpskom.

  • Žika

    3. oktobar 2019 | 18:36

    pa mi to i imamo, 8 godina je proizvodjač dužan nakon prodaje proizvoda da obezbedi njegov servos tj. rezervne delove, problem je u tome što se to ne primenjuje. Drugo svaki kućni aparat se nakon kvara popravlja. Koliko ste puta na primer popravljali: veš i sudo mašinu, bojler itd. Pa ovaj članak je bezveze za nas srbe, nama srbima kućni aparati traju mnogo duže jer ih stalno popravljamo, jer nemamo pare za novo. U EU čim izadje novi model oni stare bacaju bilo da su ispravni ili neispravni, pa Srbija se napunila sa polovnom robom. Dakle mi ovo zakonsko rešenje već imamo drugo je pitanje za nas, mogu li u skladi sa zakonom normalno da vratim proizvod nakon 15 dana: ako mi se ne svidja, ako nije ispunio moja očekivanja... itd a da prodavac ne izmiščja izgovore i da me odbije.

    • 3. oktobar 2019 | 19:10

      Nije nego

      @Žika

      Upravo tako. Treba resiti i pitanje ambalaze, jer je glupo da ne mozes da vratis uredjaj od 1000 i više evra, zbog toga sto nemas kutiju od 100 dinara ...

  • Red briggade

    3. oktobar 2019 | 17:50

    Ama ljudi, mi takvu odluku u Zakonu o trgovini i tehničkoj zaštiti kupca imamo još od 1968. godine.

    • 3. oktobar 2019 | 18:36

      ribar sa Dunava

      @Red briggade

      "... 5 god po isteku garantnog roka, proizvodjac je duzan da obezbedi rezervne delove. "takav je zakon ako nesto nije promenjeno u zadnjih par godina

  • Мићко

    3. oktobar 2019 | 17:12

    Нећемо у ЕУ

  • Komsija

    3. oktobar 2019 | 16:27

    I sve to ce se na kraju odraziti i na cenu samog proizvoda

  • Crni

    3. oktobar 2019 | 16:02

    E kada bi neko zakon RS procitao... I jos isti primenio