Ovo je 10 najboljih brendova 2019. godine. Fejsbuk nije među njima
Interbrand, konsultantska firma za robne marke, rangirala je najveće svetske kompanije. Oni su listu zasnovali na jačini brenda trenutno, kako brend želi da se poboljša u budućnosti i koju vrednost dodaje kompaniji.
Drugim rečima, koliko je pozitivna percepcija brenda širom sveta; kakvu vrednost sam brend dodaje kompaniji; i kakve planove ima brend za budućnost.
Amazon, Gugl i Majkrosoft bili su jedan od vodećih brendova za potrošače, dok je Fejbuk pao među prvih 10. Imidž brenda može da bude veliki faktor za kompanije i njihov uspeh, često može da utiče na odluke potrošača.
Firma je zatim izračunala "ukupan finansijski povrat investitora organizacije ili njen ekonomski profit", kao i "sposobnost brenda da bude lojalan i, prema tome, održivu potražnju i profit u budućnosti".
Na ovoj listi, Spotifaj i Harli su prikazani kao manje nakloni potrošačima. Najki je na primerna 16. mestu.
Evo linka OVDE ka 10 najboljih svetskih brendova u 2019. godini.
(Telegraf Biznis)
Video: Usvojen budžet, republička kasa za sledeću godinu teška 2.346,2 milijarde dinara
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.