Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Milorad
Znači sve se tadi za obrt. Dokle je došlo čovečanstvo.
Meksa
U nasoj zemlji treba zabraniti uvoz takvih automobila, zatrpani smo automobilima , kompletno smo se prebacili na automobilski I kamionski prevoz , metro je san, zeleznica kao da ne postoji, u atomobilima se vozi po jedno. Svako iz porodice ima po automobil, naravno star , tehnicki neispravan skoro I nepotreban .Drzava je ta koja odredjuje pravila I zakone, kako bi bilo izgraditi metro? Promovisati brze pruge, vozove, prevoz koji manje zagadjuje? Automobile ograniciti , smanjiti broj , spustiti granicu prosecne starosti vozila. Ko se raduje ovim automobilima? Auto placevi I razni mesetari, drzava trlja ruke od carinskih prihoda a mi kao deponija .
Fil
Jajare nemačke. Imaju standard da kupe nove automobile, a sad ce da prepravljaju krševe od 10 god?