U nasoj zemlji treba zabraniti uvoz takvih automobila, zatrpani smo automobilima , kompletno smo se prebacili na automobilski I kamionski prevoz , metro je san, zeleznica kao da ne postoji, u atomobilima se vozi po jedno. Svako iz porodice ima po automobil, naravno star , tehnicki neispravan skoro I nepotreban .Drzava je ta koja odredjuje pravila I zakone, kako bi bilo izgraditi metro? Promovisati brze pruge, vozove, prevoz koji manje zagadjuje? Automobile ograniciti , smanjiti broj , spustiti granicu prosecne starosti vozila. Ko se raduje ovim automobilima? Auto placevi I razni mesetari, drzava trlja ruke od carinskih prihoda a mi kao deponija .
Pojedini ne čitaju ništa osim naslova,vlasnik daje 300 eur a ostatak finansira konstruktor što za zapadne zemlje nije ništa čudno, konstruktor vas poziva uvek na nadgradnju software-a ili hardware-a često besplatno ako je u pitanju njihova greška čak i na auta koja imaju i po 10+ godina.
Samo nam jos oni fale. Ovde sad svaki bilmez za 1000 evra moze da kupi kakav takav auto, zatrpani smo automobilima ko nikad. U BG nikad vise kola nije bilo, valjda svaka porodica ima po 3 komada.
Ograničiti automobile za kretanje u grad, inače ide zima kolapsi u najavi,u automobilima samo po jedan u autu, najzagadjeniji grad u svetu, katastrofa smo..
Mislim da to nema veze sa realnoscu.
Automibili koji zadovoljavaju EURO 4 normu su relativno jeftini na trzistu, tako da se ne isplati u njih ulagati novac.
Mozda, samo u vozilima premium segmenta moze se isplatiti ova ugradnja.
Pa niko i ne govori o automobilima sa E4 standardom vec o automobilima sa E5 standardomU tekstu lepo pise da se za sada govori o autima koji zbog vrsta posla moraju cesce ulaziti u centre gradova....
Mozda je izmišljotina ali mnogi dizelaši su već zabranjeni po evropskim metropolama. Od momenta kada budu i nas primorali, nemojte se žaliti na državu i vladu, jer država mora poštovati evropska i međunarodna pravila i zakone.
Milorad
Znači sve se tadi za obrt. Dokle je došlo čovečanstvo.
Podelite komentar
Meksa
U nasoj zemlji treba zabraniti uvoz takvih automobila, zatrpani smo automobilima , kompletno smo se prebacili na automobilski I kamionski prevoz , metro je san, zeleznica kao da ne postoji, u atomobilima se vozi po jedno. Svako iz porodice ima po automobil, naravno star , tehnicki neispravan skoro I nepotreban .Drzava je ta koja odredjuje pravila I zakone, kako bi bilo izgraditi metro? Promovisati brze pruge, vozove, prevoz koji manje zagadjuje? Automobile ograniciti , smanjiti broj , spustiti granicu prosecne starosti vozila. Ko se raduje ovim automobilima? Auto placevi I razni mesetari, drzava trlja ruke od carinskih prihoda a mi kao deponija .
Podelite komentar
Fil
Jajare nemačke. Imaju standard da kupe nove automobile, a sad ce da prepravljaju krševe od 10 god?
Podelite komentar
Kiki
@Fil
Nemci se ne razbacuju parama kao mi. Naucili su da stede gde mogu.
Podelite komentar
sljivovitza_ljuta
Pojedini ne čitaju ništa osim naslova,vlasnik daje 300 eur a ostatak finansira konstruktor što za zapadne zemlje nije ništa čudno, konstruktor vas poziva uvek na nadgradnju software-a ili hardware-a često besplatno ako je u pitanju njihova greška čak i na auta koja imaju i po 10+ godina.
Podelite komentar
Febo
Samo nam jos oni fale. Ovde sad svaki bilmez za 1000 evra moze da kupi kakav takav auto, zatrpani smo automobilima ko nikad. U BG nikad vise kola nije bilo, valjda svaka porodica ima po 3 komada.
Podelite komentar
Veteran
@Febo
Ograničiti automobile za kretanje u grad, inače ide zima kolapsi u najavi,u automobilima samo po jedan u autu, najzagadjeniji grad u svetu, katastrofa smo..
Podelite komentar
Aca
Mislim da to nema veze sa realnoscu. Automibili koji zadovoljavaju EURO 4 normu su relativno jeftini na trzistu, tako da se ne isplati u njih ulagati novac. Mozda, samo u vozilima premium segmenta moze se isplatiti ova ugradnja.
Podelite komentar
mirko nemirko
@Aca
Pa niko i ne govori o automobilima sa E4 standardom vec o automobilima sa E5 standardomU tekstu lepo pise da se za sada govori o autima koji zbog vrsta posla moraju cesce ulaziti u centre gradova....
Podelite komentar
Oki
Izmisljaju da prodaju narodu koji bi nemac ugradio za tri hiljade plus ruke a auto ne kosta toliko, cista izmisljotina
Podelite komentar
Mlj1228
@Oki
Mozda je izmišljotina ali mnogi dizelaši su već zabranjeni po evropskim metropolama. Od momenta kada budu i nas primorali, nemojte se žaliti na državu i vladu, jer država mora poštovati evropska i međunarodna pravila i zakone.
Podelite komentar
Srbin
@Oki
Da bi ti shvatio šta je pisac napisao, moraš da pročitaš tekst bar još deset puta.
Podelite komentar
Boki
To je veoma skupo, nijedan od tih Euro 4 automobila ne vredi ceo 3000 evra.
Podelite komentar
??
@Boki
Ovdje se govori o Euro 5 motorima
Podelite komentar
dr
@Boki
Radi se o euro5! Njima preti zabrana ulaska u odredjene gradove , od januara 2020!
Podelite komentar
Srbin
@Boki
Blago tebi Boki, kapiraš stvari kao Oki! Da li u nasoj lepoj Srbiji ima funkcionalno pismenih, ili smo postali najgluplja nacija na Planeti?
Podelite komentar