Ne nadajte se jeftinim automobilima iz Nemačke, izgleda da će ih popraviti

U dizel-automobile koji emituju previše azotnog oksida u atmosferu trebalo bi ugraditi hardver koji će da smanji emisiju tog gasa. Sa ugradnjom se polako počinje. Proizvođači hardvera očekuju rekordan obrt.

Komentari

  • Milorad

    2. novembar 2019 | 15:00

    Znači sve se tadi za obrt. Dokle je došlo čovečanstvo.

  • Meksa

    2. novembar 2019 | 13:19

    U nasoj zemlji treba zabraniti uvoz takvih automobila, zatrpani smo automobilima , kompletno smo se prebacili na automobilski I kamionski prevoz , metro je san, zeleznica kao da ne postoji, u atomobilima se vozi po jedno. Svako iz porodice ima po automobil, naravno star , tehnicki neispravan skoro I nepotreban .Drzava je ta koja odredjuje pravila I zakone, kako bi bilo izgraditi metro? Promovisati brze pruge, vozove, prevoz koji manje zagadjuje? Automobile ograniciti , smanjiti broj , spustiti granicu prosecne starosti vozila. Ko se raduje ovim automobilima? Auto placevi I razni mesetari, drzava trlja ruke od carinskih prihoda a mi kao deponija .

  • Fil

    2. novembar 2019 | 12:29

    Jajare nemačke. Imaju standard da kupe nove automobile, a sad ce da prepravljaju krševe od 10 god?

    • 2. novembar 2019 | 14:35

      Kiki

      @Fil

      Nemci se ne razbacuju parama kao mi. Naucili su da stede gde mogu.

  • sljivovitza_ljuta

    2. novembar 2019 | 11:31

    Pojedini ne čitaju ništa osim naslova,vlasnik daje 300 eur a ostatak finansira konstruktor što za zapadne zemlje nije ništa čudno, konstruktor vas poziva uvek na nadgradnju software-a ili hardware-a često besplatno ako je u pitanju njihova greška čak i na auta koja imaju i po 10+ godina.

  • Febo

    2. novembar 2019 | 10:30

    Samo nam jos oni fale. Ovde sad svaki bilmez za 1000 evra moze da kupi kakav takav auto, zatrpani smo automobilima ko nikad. U BG nikad vise kola nije bilo, valjda svaka porodica ima po 3 komada.

    • 2. novembar 2019 | 11:28

      Veteran

      @Febo

      Ograničiti automobile za kretanje u grad, inače ide zima kolapsi u najavi,u automobilima samo po jedan u autu, najzagadjeniji grad u svetu, katastrofa smo..

  • Aca

    2. novembar 2019 | 10:04

    Mislim da to nema veze sa realnoscu. Automibili koji zadovoljavaju EURO 4 normu su relativno jeftini na trzistu, tako da se ne isplati u njih ulagati novac. Mozda, samo u vozilima premium segmenta moze se isplatiti ova ugradnja.

    • 3. novembar 2019 | 10:31

      mirko nemirko

      @Aca

      Pa niko i ne govori o automobilima sa E4 standardom vec o automobilima sa E5 standardomU tekstu lepo pise da se za sada govori o autima koji zbog vrsta posla moraju cesce ulaziti u centre gradova....

  • Oki

    2. novembar 2019 | 10:02

    Izmisljaju da prodaju narodu koji bi nemac ugradio za tri hiljade plus ruke a auto ne kosta toliko, cista izmisljotina

    • 2. novembar 2019 | 13:10

      Mlj1228

      @Oki

      Mozda je izmišljotina ali mnogi dizelaši su već zabranjeni po evropskim metropolama. Od momenta kada budu i nas primorali, nemojte se žaliti na državu i vladu, jer država mora poštovati evropska i međunarodna pravila i zakone.

    • 29. novembar 2019 | 08:12

      Srbin

      @Oki

      Da bi ti shvatio šta je pisac napisao, moraš da pročitaš tekst bar još deset puta.

  • Boki

    2. novembar 2019 | 09:52

    To je veoma skupo, nijedan od tih Euro 4 automobila ne vredi ceo 3000 evra.

    • 2. novembar 2019 | 09:57

      ??

      @Boki

      Ovdje se govori o Euro 5 motorima

    • 2. novembar 2019 | 10:16

      dr

      @Boki

      Radi se o euro5! Njima preti zabrana ulaska u odredjene gradove , od januara 2020!

    • 29. novembar 2019 | 08:16

      Srbin

      @Boki

      Blago tebi Boki, kapiraš stvari kao Oki! Da li u nasoj lepoj Srbiji ima funkcionalno pismenih, ili smo postali najgluplja nacija na Planeti?