≫ 

Trend za koji Nemačka nije spremna: Električni automobili gaze radna mesta

 ≫ 

Prognoza je da će do 2030. čak 410 hiljada pozicija biti "na testu"

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • DacaD

    25. januar 2020 | 09:44

    Pa i električne automobile neko mora napraviti.

  • Wb

    23. januar 2020 | 19:45

    Uopšte mi nije jasno zašto se sad tako odjednom svi prešaltavaju na baterije kad je taj sistem daleko od onog što bi trebalo da bude, pre svega autonomija, drugo masovni broj stanica za punjenje, proizvodnja samih baterija, proizvodnja el. energije itd mogao bih do sutra da nabrajam. Slažem se da ta tehnologija ima prednosti ali tranzicija treba da bude dobro isplanirana i postepena, svi su se sad uplašili što Tesla prednjači u toj tehnologiji pa kao zaostaju. Puno toga će se tu menjati tako da neki autsajder može izbiti na prvo mesto u međuvremenu. Primer su kineske kompanije mobilnih telefona koje nisu ni postojale kad je motorola bila lider a sada je ista u vlasništvu kineza. Samo se veštački stvara panika i trendovi koje treba navodno pratiti.

  • BG

    19. januar 2020 | 11:27

    Eto Kini sanse da bude ekonomska sila br. 1 u svetu uskoro.Bice najveci svetski proizvodjac auto baterija.Europa I SAD zaostaju mnogo po ovom pitanju.Azijske zemlje a pre svega Kina su najveci svetski proizvodjaci svih vrsta baterija i elektronske opreme.