Uopšte mi nije jasno zašto se sad tako odjednom svi prešaltavaju na baterije kad je taj sistem daleko od onog što bi trebalo da bude, pre svega autonomija, drugo masovni broj stanica za punjenje, proizvodnja samih baterija, proizvodnja el. energije itd mogao bih do sutra da nabrajam. Slažem se da ta tehnologija ima prednosti ali tranzicija treba da bude dobro isplanirana i postepena, svi su se sad uplašili što Tesla prednjači u toj tehnologiji pa kao zaostaju. Puno toga će se tu menjati tako da neki autsajder može izbiti na prvo mesto u međuvremenu. Primer su kineske kompanije mobilnih telefona koje nisu ni postojale kad je motorola bila lider a sada je ista u vlasništvu kineza. Samo se veštački stvara panika i trendovi koje treba navodno pratiti.
Eto Kini sanse da bude ekonomska sila br. 1 u svetu uskoro.Bice najveci svetski proizvodjac auto baterija.Europa I SAD zaostaju mnogo po ovom pitanju.Azijske zemlje a pre svega Kina su najveci svetski proizvodjaci svih vrsta baterija i elektronske opreme.
Nisu u pitanju samo radna mjesta nego to znaci manja naplata doprinosa za taj isti broj ..taj isti broj nece kupovati pa samim tim poteze za sobom i promet robe...a tek ono o cemu se cuti je odlaganje baterija iz havarisanih elektroautomobila...sve ima prednosti i mane ..niko ne vaga sta je bolje nego se gledaju interesi jednih ili drugih...
DacaD
Pa i električne automobile neko mora napraviti.
Podelite komentar
Wb
Uopšte mi nije jasno zašto se sad tako odjednom svi prešaltavaju na baterije kad je taj sistem daleko od onog što bi trebalo da bude, pre svega autonomija, drugo masovni broj stanica za punjenje, proizvodnja samih baterija, proizvodnja el. energije itd mogao bih do sutra da nabrajam. Slažem se da ta tehnologija ima prednosti ali tranzicija treba da bude dobro isplanirana i postepena, svi su se sad uplašili što Tesla prednjači u toj tehnologiji pa kao zaostaju. Puno toga će se tu menjati tako da neki autsajder može izbiti na prvo mesto u međuvremenu. Primer su kineske kompanije mobilnih telefona koje nisu ni postojale kad je motorola bila lider a sada je ista u vlasništvu kineza. Samo se veštački stvara panika i trendovi koje treba navodno pratiti.
Podelite komentar
BG
Eto Kini sanse da bude ekonomska sila br. 1 u svetu uskoro.Bice najveci svetski proizvodjac auto baterija.Europa I SAD zaostaju mnogo po ovom pitanju.Azijske zemlje a pre svega Kina su najveci svetski proizvodjaci svih vrsta baterija i elektronske opreme.
Podelite komentar
Wien
Nisu u pitanju samo radna mjesta nego to znaci manja naplata doprinosa za taj isti broj ..taj isti broj nece kupovati pa samim tim poteze za sobom i promet robe...a tek ono o cemu se cuti je odlaganje baterija iz havarisanih elektroautomobila...sve ima prednosti i mane ..niko ne vaga sta je bolje nego se gledaju interesi jednih ili drugih...
Podelite komentar