• 0

Industrija lepote ne prestaje da raste, ali se maskara "bori za opstanak"

Svet je preplavila pomama za veštačkim i svilenim trepavicama

  • 0

Možda niste znali, ali "Kylie Cosmetics", kozmetički brend Kajli Džener, osnovan pre pet godina, u svom asortimanu imao je sve od šminke što jednoj ženi treba, osim maskare.

Ni brend pevačice Rijane, Fenty Beauty Line iz 2017, takođe u početku nije imao maskaru u svojoj ponudi, ali je ona nedavno lansirana, a ni Lady Gaga's Beauty Line je ne smatra esencijalnim komadom kozmetičke torbice. Industrija lepote ne prestaje da napreduje, ali šta se tačno dešava sa ovim proizvodom bez kojeg milioni žena ne mogu da započnu dan? - Maskara nije "umrla", ali je definitivno na "zadnjem sedištu" - kaže jedan poznati šminker iz Njujorka.

Međutim, žene nisu prestale da "lude" za dugim i bujnim trepavicama, već su našle praktičnije rešenje, a to je nadogradnja trepavica (svilene trepavice). Ipak, da nije sve tako sjajno u vezi sa njima, možete pročitati ovde. Šminker iz Njujorka kaže da poznate ličnosti obožavaju ovu tehniku, ali i "obične devojke" koje lažne trepavice mogu naći u skoro svakoj drogeriji i same ih prikačiti lepkom, ukoliko ne žele profesionalni tretman.

Saloni danas nude razne vrste trepavica, a njihov volumen se kreće od 3D do 6D, i jedan tretman nadogradnje košta oko 3.000 dinara u Srbiji (100 dolara u SAD), a traju od 4 do 6 nedelja. Žene su posebno oduševljene jer sa njima mogu da treniraju, plivaju, ne moraju svaki dan da nanose i skidaju maskaru, ali ipak moraju biti pažljive pri kontaktu sa očima.

Prodaja lažnih trepavica i povezanih proizvoda kao što su kitovi, lepak i aplikator, porasla je za 82 odsto od 2016, i industriji lepote donela 313 miliona dolara godišnjeg prihoda samo u 2019. Žene, inače, maskaru koriste od 1800. godine, a prva netoksična maskara pojavila se 1913. Ipak, poslednja istraživanja kažu da ona, možda, odlazi u zaborav. Prodaja maskare je od 2016. opala za 7 odsto, odnosno sa 916 na 851 milion dolara u prošloj godini.

Trend svilenih i veštačkih trepavica posebno "slave" milenijalci koji, kako kaže njujorški šminker, žele da njihov izgled bude uvek "instagram ready". Osim toga, mlađe generacije ne žele da gube vreme stavljajući i skidajući maskaru svaki dan, pri čemu svakako mnogo bolji vizuelni efekat postižu noseći "lažnjake".

Video: Eyelash Factory osvojio Srbiju!

(Telegraf Biznis/CNN)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke