≫ 

Ne sviđa vam se obuća koju ste naručili? Da li morate da platite poštarinu ako vraćate robu?

 ≫ 

Kada teret troškova pada na potrošača, a kada na trgovca?

Komentari

  • Dragana

    23. februar 2020 | 10:24

    Pre par dana poručila sam čizme koje sam obula na par sati,one su popucale. Pokušala sam da kontaktiram prodavca,zamolila za reklamaciju ne žele da mi izadju u susret i zamene. Kome mogu da se obratim? Hvala

  • andrija

    23. februar 2020 | 09:21

    U Evropi ne mozes da porucis pa da platis robu pouzecem kod vecine prodavaca! Prvo platis karticom pa kad prime uplatu salju posiljku i naravno da je politika prodavca dali ce da pokrije troskove kupovine ili ne. ( obicno za porudbine 50 do 100 e trosak ide na firmu zavisi...) A ko nas ako nisi kuci a to se najcesce desava u Srbiji kako cujem od prijatelja jer su odustali od kupovine trosak slanja i vracanja ide na firmu. I NARAVNO ZA SVE DOBIJAS RACUN I nema na crno prodaje. Reklamacije nisam imao pa ne znam ali verujem da brzo resavaju. sve najbolje

  • PRINCIPijalan

    23. februar 2020 | 00:33

    Kupio patike u ofisu. Nakon dve nedelje se raspale. Kao da su stare dve godine. Nosio ih od kuce do kola, do kancelarije, do kola, do kuce. Reklamirao, odbili reklamaciju. Nikad vise kod njih necu kupovati. Skart roba.