Vlasnik Favorita proslavio tridecenijski jubilej makedonske kompanije
Protekli dani bili su u znaku makedonske kompanije Centro Union. Povodom tridesetogodišnjice postojanja, kompanija je organizovala dugoočekivanu proslavu. Porodice, poslovni partneri i klijenti Centro Union-a, uz dobru muziku, nazdravili su uspehu koji su postigli zahvaljujući napornom radu u proteklih 30 godina. Makedonija ima naš brend! Vaš brend!
Podelivši plakete najzaslužnijima za uspeh, Centro Union se zahvalio na doprinosu, dajući im motiv za nastavak saradnje i postizanje još boljih rezultata. Osmesi na licima prisutnih dokazali su da će kompanija Centro Union svojom skromnošću dugo biti lider na svom polju.
Polazeći od nule, osnivač Centro Union-a, Zoran Stanojevski, dobrom idejom, snažnom željom i vizijom za budućnost, uspeva da ostvari san o osnivanju kompanije sa sopstvenim brendom, koji će postati lider na tržištu.
Tridesetogodišnji rad Centro Union-a rezultat je predanosti i skromnosti osnivača, koji su u najburnijem periodu u Makedoniji uspeli da se probiju uz svetske brendove bele tehnike. Rame uz rame sa rastućim svetskim brendovima kao što su Samsung, Beko, LG i mnoga prepoznatljiva imena, Centro Union sa brendom Favorit postaje lider na domaćem, kao i na međunarodnom tržištu.
Centro Union nastavlja da piše priču o uspehu, sada pod jasnom vizijom uspeha prve direktorke Centro Union-a, Tijane Stanojevski Ristovski, koja uliva poverenje kod partnera i saradnika.
Za više detalja o priči i uspehu Centro Union-a, pogledajte video:
(Telegraf.rs/PR)
Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
dg
Ovo nije vijest ovo je promotivni materijal.
Podelite komentar
dd. kv
Koja nula. Nije platio posle raspada juge ni slovencima ni hrvatima svu robu zadrzao i to je nula da ne nastavljam dalje
Podelite komentar
Čeda
Isto kao Ljubljanska banka, Matijević, i ko zna koliko ih je još.
Podelite komentar