Posle svetskih i naša kompanija promenila logo zbog korone: Iako razdvojeni, nikad nismo bili bliži
U doba velike globalne krize izazvane pandemijom korona virusa, mnogi brendovi su se odlučili da osim pomoći u društveno odgovornom smislu, svoj doprinos i solidarnost pokažu i na simbolićčan način.
Lider na tržištu sokova u regionu, porodična srpska kompanija Nectar, odlučila je da uradi oba, a da istovremeno bez zaustavljanja proizvodnje neprekidno snabdeva sve svoje verne potrošače.
Nectar je odlučio da nam svima poruči da, iako razdvojeni, nikad nismo bili bliži. Logo kompanije privremeno je izmešten iz elipse u oblik kuće, a na različitim kanalima komunikacije, i sama slova sadržana u nazivu kompanije dobila su prostor za sebe, simbolišući tako fizičku distancu nužnu za sprečavanje širenja novog virusa.
U ovim danima, najvažnije je da svi ostanemo kod kuće ukoliko nam poslovne obaveze dozvoljavaju i ne izlazimo bez preke potrebe. Ovaj komunikacioni pristup govori upravo o tome.
Nectar vredno radi da omogući nesmetanu dostupnost svojih proizvoda na tržištu i u ovim otežanim uslovima. Pogoni Nectara su aktivni, od proizvodnje, preko transporta i logistike do distribucije proizvoda u sve radnje. Zaposleni u ovoj kompaniji su zaštićeni u svakom koraku koji je potrebno napraviti kako potrošači ne bi ostali bez svojih Nectar proizvoda.
Jedan od najvećih izazova u vezi sa širenjem Covid-19 je kako da se što pre utvrdi ko je zaražen i da se testiraju svi njihovi kontakti. Upravo zato, Nectar je donirao sredstva za nabavku testova za dijagnostiku kako bi se priključio naporima u sprečavanju širenja epidemije.
Nije svejedno nikome ovih dana, ali iako razdvojeni, nikada nismo bili jedni drugima bliži, poručuju iz Nectara.
Video: Poljoprivreda je velika šansa Srbije
(Telegraf Biznis)
Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.