Dan posle: Kako je pivarskoj industriji u Srbiji, i kako je jedno pivo pobedilo koronu
Kraft pivarstvo je jedna od najpogođenijih grana male privrede u svetu, s obzirom na prirodu prodaje koja je podrazumevala većinski direktnu prodaju ugostiteljima
Dan posle je već počeo, a budućnost rada već se dešava u ovim trenucima. Mnogi svetski ekonomisti, ali i domaći, saglasni su da će korona promeniti način poslovanja kakav poznajemo. Kažu, ovo je ono "jednom u 100 godina".
Šta posle krize, šta će preduzetnici da rade kada se završi vanredno stanje? Kako će funkcionisati biznis segment, kako mala, srednja i velika preduzeća?
Kako se pripremiti za period posle korone? O svojim načinima borbe i pripreme za period koji dolazi, strahovima, izazovima, ali i srećnim okolnostima, govoriće sagovornici Telegraf Biznisa iz svih ekonomskih oblasti. Vi nam vaše sugestije, iskustva i predloge šaljite na biznis@telergaf.rs
Pitali smo Vladimira Stojkovića, suvlasnika i direktora Dogma Brewery, šta posle korone, kako vide dan posle prestanka epidemije. Za Telegraf Biznis govorio je i kako su napravili manevar koji im nije bio u planu, i uspeli da sačuvaju radna mesta.
Reč je inače o pivari koja je najveći srpski izvoznik kraft piva, koja se sprema da pošalje 52.000 limenki piva ovih dana, i kojoj je posao procvetao zahvaljujući online shopu.
- I ranije smo razmatrali mogućnost da započnemo sa kanalom prodaje putem interneta, a pandemija je učinila da se sa tim što pre krene i nema sumnje da ćemo nastaviti da naše pivo prodajemo na ovaj način.
Navike ljudi će se promeniti, pa će samim tim biti i onih koji bi pre popili pivo u svojoj kući, na terasi ili negde u prirodi, nego da odu do nekog paba. Ipak, trudićemo se da i dalje promovišemo sve prednosti kraft pivarstva. Prošle godine smo na prvom festivalu kraft piva u limenci “Super can fest” okupili 15ak najboljih kraftera iz Evrope, i uz edukaciju i degustaciju najnovijih proizvoda, govorili smo i o tome zašto je pivo iz limenke naš prvi izbor.
Za četiri godine koliko postojimo postali smo vodeći izvoznik kraft piva na Balkanu, ali želimo da budemo lider i u odgovornom poslovanju. Brinemo o prirodi, i zato uživanje u pivu i limenku doživljavamo “rame uz rame”. Limenke čuvaju svojstva našeg proizvoda, lako se hlade i transportuju, a što nam je jako važno, mogu se beskonačno reciklirati.
Videćemo šta donose meseci pred nama, ali zahvaljujući kvalitetu i načinu rada, mi smo u jeku pandemije pripremili najveći izvoz u poslednje dve godine, pa ćemo ove nedelje put Velike Britanije poslati šleper sa 58.000 limenki naših piva.
Upravo je to kanal prodaje koji pored Dogma Online Shop-a, održava naš biznis u vreme pandemije.
Video: Kralj kokaina dobio pivo sa svojim likom i imenom, koštaće 400 dinara
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.