Platiš dinar, vrati ti se 8: Kako Fejsbuk dampinguje cene u Srbiji i uzima najveći deo kolača

Dok posmatramo kako Fejsbuk drma neviđeni bojkot kompanija koje oitkazuju svoje oglase, da vidimo kako ta raspodela izgleda u Srbiji

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Земунац
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Hmm...

    To da je FB jeftina platforma za oglašavanje, uopšte nije tačno. Pogotovo kada su naši standardi u pitanju. Da bi se oformio kvalitetan audience, potrebna su solidna ulaganja, naročito za neke usluge koje nisu toliko profitabilne i imaju usko tržište. Jedan od boljih izbora, ako ne i najbolji, je lead generation ad. Posle je posao na Vama, ali uz određeni trud i konstantnu posvećenost, konverzije su odlične.

  • Ogi

    Pitajte Djilasa, on će da vam to objasniti.

  • Земунац

    У преводу: Продаја магле!!!

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke