Platiš dinar, vrati ti se 8: Kako Fejsbuk dampinguje cene u Srbiji i uzima najveći deo kolača

Dok posmatramo kako Fejsbuk drma neviđeni bojkot kompanija koje oitkazuju svoje oglase, da vidimo kako ta raspodela izgleda u Srbiji

Komentari

  • Hmm...

    1. jul 2020 | 00:29

    To da je FB jeftina platforma za oglašavanje, uopšte nije tačno. Pogotovo kada su naši standardi u pitanju. Da bi se oformio kvalitetan audience, potrebna su solidna ulaganja, naročito za neke usluge koje nisu toliko profitabilne i imaju usko tržište. Jedan od boljih izbora, ako ne i najbolji, je lead generation ad. Posle je posao na Vama, ali uz određeni trud i konstantnu posvećenost, konverzije su odlične.

  • Ogi

    30. jun 2020 | 19:50

    Pitajte Djilasa, on će da vam to objasniti.

  • Земунац

    30. jun 2020 | 17:47

    У преводу: Продаја магле!!!

  • Stojanović Ljiljana

    30. jun 2020 | 17:31

    Koliko ovaj čovek izvadi iz džepa da pomogne raznim ljudima u nevolji ako se već obogatio na povezivanju ljudi znači običan čovek zašto nebi značajan deo vratio zajednici...ili je onaj zlatni dečko koji je želio samo da ima prijatelje postao grubi Globalista