• 0

Galenika obeležava 75 godina postojanja: Kuda će dalje naša najstarija farmaceutska kompanija

U toku je registracija 12 proizvoda, a do kraja godine predviđeno je da četiri nova proizvoda budu lansirana na tržištu

  • 0
Galenika fabrika

Foto: Galenika Arhiva

Galenika a.d. Beograd, najstarija farmaceutska kompanija u Srbiji, ove godine slavi jubilej od 75 godina postojanja uz konstantan rast i inovacije na polju poslovanja, saopštili su iz kompanije.

Ističu da je u prvoj polovini 2020. godine Galenika ostvarila povećanje prodaje za osam odsto u odnosu na isti period 2019. godine, čime je učvrstila poziciju drugog mesta po udelu na farmaceutskom tržištu Srbije.

Ostvaren je, dodaju, rast prodaje u regionu za 14 odsto, u Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini i Severnoj Makedoniji, a otvorena su i tri nova izvozna tržišta.

Galenika je aktivno prisutna na osam međunarodnih tržišta u zemljama EU, Bliskog istoka i Afrike, na kojima je više nego udvostručila prodaju. Uz strateško partnerstvo sa sestrinskom kompanijom iz Brazila - EMS, Galenikin Institut za istraživanje i razvoj nastavlja sa razvojem novih proizvoda.

U toku je registracija 12 proizvoda, a do kraja godine predviđeno je da četiri nova proizvoda budu lansirana na tržištu. Dodatno, u prvoj polovini 2020. povećana je proizvodnja palete sopstvenih proizvoda za pet odsto u odnosu na isti period u 2019. godini.

Ističu i da je Galenika odgovorna kompanija koja uspešno sprovodi mere zaštite životne sredine i koja je postigla ciljeve koji su u skladu sa strogim zahtevima ISO 14001 standardima.

Tokom nepune tri godine od privatizacije, smanjeno je generisanje otpada i primenjuje se strog postupak upravljanja otpadom, dok je emisija ugljen-dioksida smanjena za 20 odsto, a upotreba električne energije za 10 odsto.

Generalni direktor Galenike Rikardo Vian Markes kaže da kompanija radi na dodatnom povećanju proizvodnje i prodaje na srpskom i međunarodnim tržištima, kao i da istražuje inovativne načine promocije postojećih proizvoda.

- Posvećeni smo i značajnom rastu portfolija - registracijom i lansiranjem po pet novih proizvoda godišnje, u narednih pet godina. Naš strateški cilj je razvoj Galenike, a pri tome ne isključujemo mogućnost daljeg širenja putem akvizicija - izjavio je Markes.

I na polju digitalizacije, Galenika je ušla u transformaciju Industrija 4.0 i Smart Manufacturing sa implementacijom Internet of Things u proizvodnji.

Prva je kompanija u regionu koja je implementirala najsavremeniji softver za napredno upravljanje poslovnim procesima, a uspostavljena je i inovativna platforma koja klijentima omogućava proces kupovine kroz najsavremenije digitalno iskustvo, u bilo koje vreme, bilo gde.

- Galenika je već 75 godina čuvar zdravlja. Naročito u ovakvim vremenima vidimo koliko je to važno. Ponosni smo na 75-godišnju tradiciju kompanije i neuporedivu stručnost, a istovremeno u Galenici su svi 100 odsto fokusirani na budućnost. Zato imam veliko poverenje u naš lokalni tim i viziju Galenike da postane lider u regionu - zaključio je Markes.

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke