Segment koji avio-kompanijama donosi najveći profit - iščezava. Ne, nije reč o jeftinim letovima
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Sasa
Poslovni ljudi nikad nisu kupovali last minut karte. Poznato je da je kod Lufthanze u Evropi bilo teze naci mesto u biznis klasi nego u ekonomskoj. Vratice se to jer se poslovi zavrsavaju licem u lice... Manjak putnika ce biti kod turistickih putnika
Biznismen
Istina. Cesto sam putovao do Amerike zbog posla, ali sada vidimo da se bar 50% svevs toga moze zavrsiti online. U eri posle korone cemp znacajno redukovati putovanja obzirlm da su preskipa (npr biznos klasa do Amerike je kostala 5-10000 evra u zavisnosti kada se karta kipuje, u koje vreme tj.sezoni i sl.). Toga vise nece biti. Zao mi je aviokomoanija, ali bas si ga bile preterale sa cenama.
Гаргамел
Ми већ 30 година живимо без посла а малобројни који и имају посао су у вечитом страху да га изгубе и све то захваљујући добром, цивилизованом и демократском западу који нас је лишио нормалног живота ширећи демократију.