Gigant rešio da smanji cenu automobila, a zbog toga se odlučio na krajnje neobičan potez
Pežo u ovakvim stvarima već ima iskustva, budući da je francuski proizvođač pre nekoliko godina preselio svoje sedište iz najčuvenije pariske avenije na periferiju grada
Da bi pojeftinila svoja vozila, francuska kompanije Pežo (Peugeot), osnovana davne 1896. godine, odlučila se na krajnje neobičan potez. Da li je to način da pobije konkurenciju i istakne se kod kupaca?
Ipak, kako bi postigli nižu cenu kola, moraju negde da "uštinu" budžet, a rešenje vide u rezanju troškova vezanih za radni prostor i prodajnu, odnosno dobavljačku mrežu.
Takođe, šef Pežoa smatra da budućnost auto-industrije leži u e-vozilima, te da bi takva vrsta automobila mogla biti pristupačnija širem krugu kupaca.
"Financial Times" piše da proizvođači automobila nemaju mnogo izbora, već da moraju da povlače radikalne poteze kako bi cena njihovih e-automobila bila konkurentna.
Iz kompanije navode i da "prevazilaženje jaza između troškova razvoja e-vozila i njihove profitabilne prodaje (što je trenutno moguće jedino uz subvencije) - mora biti prvi prioritet ove industrije".
Pežo u ovakvim stvarima već ima iskustva, budući da je francuski proizvođač pre nekoliko godina preselio svoje sedište iz najčuvenije pariske avenije Champs-Elysees na periferiju grada. Osim toga, i kod njih je zaživeo rad od kuće, pa će svi koji mogu - nastaviti da rade tako, što je ušteda za kompaniju.
- Značajno ćemo smanjiti nekretninski portfelj. To će značiti dobrobit za zaposlene. Trošiće manje novca na prevoz, a imaće i bolji balans između privatnog i poslovnog života - kaže izvršni direktor Tavares.
Njegova razmišljanja su uzeta u obzir nakon što je grupacija PSA objavila polugodišnju dobit od 595 miliona evra, uprkos očekivanjima analitičara da će otići u ponor zbog cele trenutne situacije.
Kao i svi proizvođači koji posluju u Evropi ili Kini, i PSA osnažuje "električne kapacitete", nadajući se skoku potražnje kroz nekoliko godina.
Video: Vasić: Bankama rok tri dana da na internet stranicama postave ponudu za moratorijum
(Telegraf Biznis)
Video: Aleksandar Đorđević o saradnji sa Privrednom komorom Srbije
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
joca
Obozavam Peugoet, bas sam ga pre neki dan vozio kod unirent-a, svakako dobar potez u ovoj krizi, autoindustrija je na kolenima.
Podelite komentar
Jagodinac
Dajte malo povoljnosti da moze da kupim 308benzinac da bude oko 11 do 12 hilj
Podelite komentar
Sasa
Dace Bog da budu jeftiniji i od opela i od citroen a, posto sam sledeće godine ili COMBO ILI BERLINGO, naravno automatik. Svidja mi se rifter ali je cena bas bas jaka.
Podelite komentar