Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Nemci - kolonizatori
Automobil, kao proizvod, je jedan od najskzpljih tj. proizvod sa nanabudženijom cenom (u grupi proizvoda za masovnu upotrebu/potrošnju). Pogledajte samo kako su cene telefona, kompjutera i televizora drastično pale u poslednjih 15-ak godina a svi ti proizvodi su itekako tehnološki napredovali. Samo je cena automobila ostala na istom nivou kao ranine. Gramzivost neopisiva! Novi npr. Golf, A3 i slični automobili ne bi smeli da koštaju preko 15.000€ a SUV nikako preko 25.000€ + garancija min. 7 godina. SVE preko toga je šašuljenje i ekstra ekstra ekstra profit.
Brka bre
Neka smanjuju cenu automobila i svako ce kupiti nov auto ionako auto je potrosni material a osiguranje i banke racunaju luksuz ?
Pike
Sve će to nadoknaditi narod kroz veće cene automobila.