Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Elektro-vozač
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Elektro-vozač

    26. avgust 2020 | 01:49

    Još nešto - naftaški kartel se koprca i pokušava da pređe na zarađivanje od proizvodnje i prodaje vodonika. Ulažu u firme koje bi napravile vozila na vodonik i u razne lažne reklamne kampanje. Iskreno se nadam da narod neće nasednuti na to - loše je za sve sem za njih.

  • Elektro-vozač

    26. avgust 2020 | 01:42

    Nafta će, nažalost, još biti potrebna - raznoj industriji, proizvođačima maziva, postojećem/starom voznom parku, brodovima, avionima, nekim vozovima i građevinskim mašinama i sličnom, dok se i te stvari ne unaprede. Sa druge strane, prelazak na električnu energiju iz čistijih izvora (neodgovarajuće nazvanim "obnovljivih" - ništa u ovom univerzumu nije obnovljivo, entropija je zakon) će nastaviti da sve više potiskuju naftu Is transportnog i svih ostalih segmenata. To će prouzrokovati smanjenje proizvodnje nafte (bukvalno povlačenjem/bankrotiranjem proizvođača) što bi privremeno podizalo cenu iste - ali samo privremeno. Već je sada svima jasno da se u naftu ne investira za dugoročni dobitak već samo za kratkoročne manipulacije. I budnim kupcima automobila je jasno da ako kupe auto na fosilna goriva danas taj auto neće zadržavati vrednost na koju su navikli jer će postajati sve više nepoželjni (ko će da se gnjavi da kupuje gorivo na sve manje pumpi - i one će da nestaju - kada je sve mnogo jednostavnije i bolje sa strujom). Nafti je već napisan "kraj" samo je pitanje kako će ko da prođe kroz to.