Još nešto - naftaški kartel se koprca i pokušava da pređe na zarađivanje od proizvodnje i prodaje vodonika. Ulažu u firme koje bi napravile vozila na vodonik i u razne lažne reklamne kampanje. Iskreno se nadam da narod neće nasednuti na to - loše je za sve sem za njih.
Nafta će, nažalost, još biti potrebna - raznoj industriji, proizvođačima maziva, postojećem/starom voznom parku, brodovima, avionima, nekim vozovima i građevinskim mašinama i sličnom, dok se i te stvari ne unaprede. Sa druge strane, prelazak na električnu energiju iz čistijih izvora (neodgovarajuće nazvanim "obnovljivih" - ništa u ovom univerzumu nije obnovljivo, entropija je zakon) će nastaviti da sve više potiskuju naftu Is transportnog i svih ostalih segmenata. To će prouzrokovati smanjenje proizvodnje nafte (bukvalno povlačenjem/bankrotiranjem proizvođača) što bi privremeno podizalo cenu iste - ali samo privremeno. Već je sada svima jasno da se u naftu ne investira za dugoročni dobitak već samo za kratkoročne manipulacije. I budnim kupcima automobila je jasno da ako kupe auto na fosilna goriva danas taj auto neće zadržavati vrednost na koju su navikli jer će postajati sve više nepoželjni (ko će da se gnjavi da kupuje gorivo na sve manje pumpi - i one će da nestaju - kada je sve mnogo jednostavnije i bolje sa strujom). Nafti je već napisan "kraj" samo je pitanje kako će ko da prođe kroz to.
Elektro-vozač
Još nešto - naftaški kartel se koprca i pokušava da pređe na zarađivanje od proizvodnje i prodaje vodonika. Ulažu u firme koje bi napravile vozila na vodonik i u razne lažne reklamne kampanje. Iskreno se nadam da narod neće nasednuti na to - loše je za sve sem za njih.
Podelite komentar
Elektro-vozač
Nafta će, nažalost, još biti potrebna - raznoj industriji, proizvođačima maziva, postojećem/starom voznom parku, brodovima, avionima, nekim vozovima i građevinskim mašinama i sličnom, dok se i te stvari ne unaprede. Sa druge strane, prelazak na električnu energiju iz čistijih izvora (neodgovarajuće nazvanim "obnovljivih" - ništa u ovom univerzumu nije obnovljivo, entropija je zakon) će nastaviti da sve više potiskuju naftu Is transportnog i svih ostalih segmenata. To će prouzrokovati smanjenje proizvodnje nafte (bukvalno povlačenjem/bankrotiranjem proizvođača) što bi privremeno podizalo cenu iste - ali samo privremeno. Već je sada svima jasno da se u naftu ne investira za dugoročni dobitak već samo za kratkoročne manipulacije. I budnim kupcima automobila je jasno da ako kupe auto na fosilna goriva danas taj auto neće zadržavati vrednost na koju su navikli jer će postajati sve više nepoželjni (ko će da se gnjavi da kupuje gorivo na sve manje pumpi - i one će da nestaju - kada je sve mnogo jednostavnije i bolje sa strujom). Nafti je već napisan "kraj" samo je pitanje kako će ko da prođe kroz to.
Podelite komentar