Audi na udaru zbog nove reklame: "Iskreno se izvinjavamo zbog ove fotografije"
Tviter se usijao od komentara, a evo i zašto...
Lets your heart beat faster – in every aspect. #AudiRS4 pic.twitter.com/14XaKhlRVL— AudiOfficial (@AudiOfficial) August 2, 2020
Nemačka kompanija Audi je, prema oceni javnosti, napravila veliki kiks prilikom kreiranja nove reklame za model Audi RS 4, zbog kojeg je morala da se zvanično izvini.
Naime, u reklami je prikazana devojčica kako jede bananu ispred premium automobila, a kompanija je kasnije rekla kako su svesni da fotografija možda nije primerena i da je neće koristiti ubuduće.
Oglasili su se i tviteraši, a jedan od njih je, između ostalog, napisao sledeće: "Divno kako prikazujete da vaš automobil može lagano da ubije dete. Ne može čak ni da se vidi iz kola".
"Čujemo vaš apel, ali da raščistimo: mi brinemo za decu. Iskreno se izvinjavamo zbog ove fotografije, koju nećemo više koristiti u budućnosti", istakla je kompanija iz Bavarske.
Još njih je na društvenim mrežama komentarisalo pozu deteta, i to da vozač ne može da vidi dete koje stoji ispred kola ovako kao u reklami, a neki su se osvrnuli i na sam scenario u kojem devojčica jede bananu, koja je popularizovana kao falusni simbol.
We hear you and let’s get this straight: We care for children. The Audi RS 4 is a family car with more than thirty driver assistance systems including an emergency break system. That’s why we showcased it with various family members for the campaign. (1/3) pic.twitter.com/XAeIjszUWQ— AudiOfficial (@AudiOfficial) August 3, 2020
Sve u svemu, Audi se nije "proslavio" sa ovom idejom, kao ni sa sloganom koji prati spornu fotografiju, a koji u prevodu na srpski kaže: "Neka vam srce kuca brže - u svakom pogledu".
Slogan je naročito diskutabilan s obzirom na činjenicu da kompanija model RS 4 promoviše kao porodični auto. To je, uostalom, bio njihov glavni argument kada su odgovarali na pitanje otkud devojčica u reklami.
Napišite nam u komentarima šta vi mislite o ovoj reklami i fotografiji.
Video: Aston Martin DB5 više neće biti samo legendarni automobil: Stiže posebna serija viskija
(Telegraf Biznis)
Video: Mile Jelić Business development manager Comtrade-a
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Majkl Džondar
Otišlo sve u tri lepe. Ljudi se samo žale, stalno su nešto uvređeni.
Podelite komentar