≫ 

Uspeh kompanije meren zadovoljstvom zaposlenih

 ≫ 

Po sedmi put, Coca-Cola HBC Srbija objavila je Izveštaj o održivom poslovanju za 2019. godinu i upoznala javnost sa nizom inicijativa sprovedenih u tom periodu.

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • milica

    01. septembar 2020 | 16:26

    kola je kompanija ciji je proizvod davno osvojijo svet i nema konkurenciju. Nevidimo efekat vaseg usavrsavanja, proizvod je oduvek ovakav i nema kud napred. Niko nista novo noje izmislio. Kao vlasnik jednog restorana od 2005 sam dobila jedan frizider i jos me dobro sluzi. Kolin putnik nas kontrolise redovno, ali sam razocarana da case koline nisam dobila ima vise od pet godina, ni jedan paket. Odgovor je uvek isti, ne dobijamo. Imam ja more casa, ali koline sam samo prosle godine kupila u RS na jednoj pijaci.