Po sedmi put, Coca-Cola HBC Srbija objavila je Izveštaj o održivom poslovanju za 2019. godinu i upoznala javnost sa nizom inicijativa sprovedenih u tom periodu.
kola je kompanija ciji je proizvod davno osvojijo svet i nema konkurenciju. Nevidimo efekat vaseg usavrsavanja, proizvod je oduvek ovakav i nema kud napred. Niko nista novo noje izmislio. Kao vlasnik jednog restorana od 2005 sam dobila jedan frizider i jos me dobro sluzi. Kolin putnik nas kontrolise redovno, ali sam razocarana da case koline nisam dobila ima vise od pet godina, ni jedan paket. Odgovor je uvek isti, ne dobijamo. Imam ja more casa, ali koline sam samo prosle godine kupila u RS na jednoj pijaci.
milica
kola je kompanija ciji je proizvod davno osvojijo svet i nema konkurenciju. Nevidimo efekat vaseg usavrsavanja, proizvod je oduvek ovakav i nema kud napred. Niko nista novo noje izmislio. Kao vlasnik jednog restorana od 2005 sam dobila jedan frizider i jos me dobro sluzi. Kolin putnik nas kontrolise redovno, ali sam razocarana da case koline nisam dobila ima vise od pet godina, ni jedan paket. Odgovor je uvek isti, ne dobijamo. Imam ja more casa, ali koline sam samo prosle godine kupila u RS na jednoj pijaci.
Podelite komentar