Karantin bi "ubio" avio-industriju: Gubici narasli na 140 milijardi evra

Generalni direktor Eurokontrola, Emon Brenan, kao glavni problem ističe izostanak "koordinacije među zemljama članicama"

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Marko
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Marko

    15. septembar 2020 | 19:09

    Avio kompanije su ove godine najviše postradale. Naročito one najveće, koje su decenijama bile najuspešnije. U poslednje vreme još uvek dosta dobro posluju samo čarter kompanije, one koje imaju privatne letove za grupe. Manje ljudi deli zajednički prostor, manja je i mogućnost zaraze, tako da se svi koji to sebi mogu da priušte i odlučuju za tako nešto. Sasvim logično.