• 3

Najbrže prodat let ikada? Veštim putnicima je trebalo samo 10 minuta da bukiraju karte

Ovo zanimljivo iskustvo kreće i završava u Sidneju, a traje 7 sati

  • 3
KLM, Avianca, Qantas

Foto: Pixabay

Letovi bez cilja su postali trend u doba korone, jer putnici mogu ponovo da uživaju u putovanjima avionom, ali bez rizika da se zaraze. Nema krajnje destinacije, svi putnici koji uđu u avion, vraćaju se na mesto polaska posle nekoliko sati. Svima se naravno meri temperatura i preduzimaju se sve bezbednosne mere.

Jedan let se, ipak, definitivno izdvojio. Do sada je praksa bila da se karte rasprodaju u roku od 24 ili 48 sati, a let kompanije "Qantas" rasprodat je za samo 10 minuta! On traje 7 sati, a počinje i završava se na sidnejskom aerodromu. Oglasili su se i iz kompanije, rekavši da je to "verovatno najbrže prodat let u istoriji ovog prevoznika".

Let je, inače, zakazan za 10. oktobar, a reč je o avionu B787 Dreamliner, koji je običan rezervisan za duže i međunarodne relacije. Letenje će biti na niskom nivou, kako bi putnici uživali u pejzažima Australije.

Iskustva avio-kompanija su takva da ljudima nesumnjivo nedostaju letovi, i spremni su da plate izvesnu sumu novca iako "neće stići nigde". Trend je započeo u Aziji, ali se širi svetom. To je ujedno i način da prevoznici brže i lakše povrate izgubljenu zaradu.

Video: Jedini avion u kojem možete da sedite u biznis klasi svaki dan, bez testa na koronu

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • lala

    Pa ja mislio da dolaze u Srbiju. Sve se poklapa : Platiš, letiš visoko, vrtiš se u mestu i nigde ne stigneš. A u međuvremenu ispiranje mozga o lepoti i napretku.

  • Ozi

    Ništa čudno za australiju...pre par godina koncert ac dc od 60.000 ljudi rasprodat za 12 minuta

  • Dušan

    Tačna je ona izreka "što lud plati sud ne krati". Da ne moram nikad ne bi ušao u avion, a da idem bez cilja sedam sati trebali bi mi staraoci.

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke