Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Pera
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • milan

    u BG probao razne dizele,dobri NIS i EKTO, ali je najbolji na PETROL-u sto potvrdjuje i dosta taksista

  • Pera

    Dizel u Srbiji mnogo loš. Često čišćenje katalizatora. Sipao skoro u Sloveniji i mnogo manje troši. Za merenje izduvnih gasova mora biti i kvalitetnije gorivo. I u EU se voze auti stari po 20 godina. Nama se prodaju neke priče. Samo kvalitet

  • Kostadin

    Jednostavno. Gorivo se KRSTI sa svim mogućim razređivačima, sirovim jestivim uljem i gorivima za sušare. Znači sve što može da se nađe u prodaji a nema akcizu. Tržišna inspekcija treba da uzorkuje gorivo prema propisima i utvrdi pravi sastav goriva.

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke