Po meni dizel Nis g-drive najbolji, zatim omv maxxmotin i na trćem mestu mol evo plus. Nije loš ni euro petrol lion expert. Sa njim mi najmanje troši, ali je malo bučniji motor.
Dizel u Srbiji mnogo loš. Često čišćenje katalizatora. Sipao skoro u Sloveniji i mnogo manje troši. Za merenje izduvnih gasova mora biti i kvalitetnije gorivo. I u EU se voze auti stari po 20 godina. Nama se prodaju neke priče. Samo kvalitet
Jednostavno. Gorivo se KRSTI sa svim mogućim razređivačima, sirovim jestivim uljem i gorivima za sušare. Znači sve što može da se nađe u prodaji a nema akcizu. Tržišna inspekcija treba da uzorkuje gorivo prema propisima i utvrdi pravi sastav goriva.
Ma samo nek je ispod 1evra. Odra nas rodjena drzava. Kvalitet i ako je malo losiji, opet nije da nam bas loz ulje sipaju... Ali generalno je preskupo. Da je kao u Rs, svi bi se vozili
Ne znam ali meni od kada sipam g-drive dizel na NIS-u manje trosi i bolje se ponasa auto a ima naravno i onih sa drugacijim iskustvima..naravno ovo je za gorivo kod nas, preko je druga prica
Cinjenicu da vozilo bolje ide i manje trosi kad se gorivo toci na pumpama u EU u odnosu na gorivo iz Srbije gospodin iz udruzenja ce verovatno objasniti razlicim vazduhom i klimatskim promenama, valjda nece pricati o malim zelenim.
Standard EN 228 i EN 590, proucite pa onda polemisite.... I da, nije strasno sto nam vecina vozila ima preko milion km, dok ga je kupio neki dobrostojeci evropljanin za 25-30.000 €, pa prodao nekome slabijem za 15.000 pa on nekom turcinu za 10.000 € koji ide 3x godisnje po 15.000km u jednom pravcu u svoju vukojebinu...e onda stupa na scenu balkanac koji ga posle 10 god i predjenih 700-800.000 km kupuje za 4-5.000 € sav srecan na "predjenih" 170.000 km. Al na jednom tocku u rikverc
Evo primer Cirih - Ljublana i malo iza skoro Cro granica 53 litra dizel 850 km. Svilajnac austrijska granica ako točim ovaj normalan dizel 660 km. Sa G- drive mozda još 100-150 km. Jedino g-drive ili ovi prenijum ili ultimate bilo diz ili benzin mogu da kažem da nisu loši. A ovo 95 oktana ili klasični dizel ladno 20% veća potrosnja. Pozdrav.
U proteklih 8 godina sam promenio deset automobila od 15 do 3 godine starosti, zajedničko za sve njih jeste da je svaki reagovao na loše gorivo, kako onaj koji je fabrički bez dpf-a tako i euro 6 sa adblue sistemom(automobili su pretežno voženi na magistrali i autoputu).
Pošto skoro nikad nisam sipao na malim privatnim pumpama ne mogu ništa da kažem za njih ali za velike kompanije koje imaju u svom lancu desetine pumpi mogu da kažem sve najgore, kada sipate više od 15-20 litara i krenete sa pumpe svaki put doživite neki drugi simptom lošeg goriva kao što je gubitak snage/neravnomeran rad/bučniji motor...
U EU pumpe nemaju viši propisani standard od našeg već je njihovo gorivo MANJEG odstupanja od tog propisanog standarda i zato svako ko sipa van Srbije ima osećaj da mu je auto "poleteo". Rešenje jeste da se stane na kraj dosipanju švercovanog goriva u tankove, razblaživanja sa vodom ili 10x više aditiva da se poveća količina...
Zamolio bih redakciju da obrade i temu štelovanih aparata za točenje.
A sendvič prija? U Srbiji je najgore gorivo u Evropi! Jedino MOL ima kvalitetno gorivo, sve ostalo je odvratno loše. Ne možete vlasnicima novih automobila pričati bajke, kad sva vozila imaju fabrički ugrađene računare!
Bla bla truć..A crevo na česmu pa u cisternu bez blama,šta je s tim?I to svuda po Srbiji,opušteno,po svim pumpama to rade,čisto malo ono operem ispred pumpe crevom pa ga slučajno spustim u tank..Šta ćemo s tim?
1.9 tdi... 105 ks...jednom trosi 7l dizela jednom 12l dizela na 100 km... Mereno fizicki "od čepa do čepa" barem 30 puta...a stil voznje je isti...i vreme je konstantno bilo u +15 stepeni...
U februaru isao za Nemacku.Potrosnja kroz nasu zemlju je 10l plina na sto km.Kada sam sipao u Austriju potrosnja mi je bila 8 a da mi pri tome prosecna brzina bila veca pogotovo kroz Nemacku.Do cega li je pitam se
Otpor vazduha je u Austriji zbog nadmorske visine manji odnosno kiseonik je ređi. Eto u čemu je stvar. Da putuješ na Himalaje ili Kilimandžaro trošio bi 2 litra na 100 km.
Navešću samo jedan primer. Kada gorivo sipam u Sloveniju, stignem kući a mi približno 1/4 goriva. Kada se vraćam nazad većinom sipam na NIS, jedva stižem sa tim gorivom. A o ceni i neću komentarisati.
U Berlinu sipam 60 litara Dizela i stignem kući u Beograd bez usputnog sipanja a kad iz Beograda idem u Berlin ne stignem ni do Nemačke a kamoli Berlina istim putem u isto vreme. Toliko o kvalitetu našeg goriva. Napominjem da sve vreme vozim 120 - 130 km/h
Petar
Shell gorivo je definitivno najcistije u Srbiji. Pa onda ispod 5 mesta praznih.
Podelite komentar
Miki maus
Najbolje je na lukoil
Podelite komentar
Ivan
Po meni dizel Nis g-drive najbolji, zatim omv maxxmotin i na trćem mestu mol evo plus. Nije loš ni euro petrol lion expert. Sa njim mi najmanje troši, ali je malo bučniji motor.
Podelite komentar
milan
u BG probao razne dizele,dobri NIS i EKTO, ali je najbolji na PETROL-u sto potvrdjuje i dosta taksista
Podelite komentar
Neks
@milan
Taksistima je najbitnija cena,veruj mi..
Podelite komentar
Pera
Dizel u Srbiji mnogo loš. Često čišćenje katalizatora. Sipao skoro u Sloveniji i mnogo manje troši. Za merenje izduvnih gasova mora biti i kvalitetnije gorivo. I u EU se voze auti stari po 20 godina. Nama se prodaju neke priče. Samo kvalitet
Podelite komentar
Kostadin
Jednostavno. Gorivo se KRSTI sa svim mogućim razređivačima, sirovim jestivim uljem i gorivima za sušare. Znači sve što može da se nađe u prodaji a nema akcizu. Tržišna inspekcija treba da uzorkuje gorivo prema propisima i utvrdi pravi sastav goriva.
Podelite komentar
Fg
Nema boljeg od svajcarskog a omw ili nis glasam za nis.
Podelite komentar
Праведник
Ма потроши све што сипам у њега, неће ни мало да остави...
Podelite komentar
maki
Auto mi u srbiji trosi 17l benzina au EU 11,5Gorivo ima toliko oktana tek da se ne ugasi
Podelite komentar
Goxy
Znaci u Srbiji na lukoil ecto disel U EU schell V-power 100%
Podelite komentar
Cooa
Ma gorivo je super,samo se kod benzinca čuju ventili....👎
Podelite komentar
R9
Ma samo nek je ispod 1evra. Odra nas rodjena drzava. Kvalitet i ako je malo losiji, opet nije da nam bas loz ulje sipaju... Ali generalno je preskupo. Da je kao u Rs, svi bi se vozili
Podelite komentar
Milos
Cuti kad nisu stavili da bude najkvalitetnije... Evropa nema ovakvo gorivo ovo je kvalitet...
Podelite komentar
Goran
Ne znam ali meni od kada sipam g-drive dizel na NIS-u manje trosi i bolje se ponasa auto a ima naravno i onih sa drugacijim iskustvima..naravno ovo je za gorivo kod nas, preko je druga prica
Podelite komentar
Zis
Ja sipam benzin na Kriogasu i odlican je nema nikakve razlike u vuci ili potrosnji kad sipam u Grckoj ili Madjarskoj .
Podelite komentar
Aca
Cinjenicu da vozilo bolje ide i manje trosi kad se gorivo toci na pumpama u EU u odnosu na gorivo iz Srbije gospodin iz udruzenja ce verovatno objasniti razlicim vazduhom i klimatskim promenama, valjda nece pricati o malim zelenim.
Podelite komentar
Neko
Gorivo nije vredno ni komentarisati... Djubre teško
Podelite komentar
Mirko
Kvalitet goriva nikakav nema reči o eu standardu. U eu em što je jeftinije gorivo em što je kvalitetnije.
Podelite komentar
Drasko
Nagoreg kvaliteta u Evropi po najskupljim cenama kao i uvek do sada.
Podelite komentar
ruralni srbin
Gorivo je takvog kvaliteta da slobodno isecite dpf filter i vozite na zejtin.
Podelite komentar
Zokara
Đubre od goriva, cena stravična!!
Podelite komentar
Mića
A skuplje nego u bosni za 40 -50 din
Podelite komentar
Mane
Ne lupetajte, sipajte prvo gorivo u Evropi pa onda pišite na osnovu svog iskustva. Ovde je Dizel katastrofa, bilo koji.
Podelite komentar
Marko
Ma dajte cenu ko u Austriji i mirni svi. Eeeeej 0.93 eura litar dizela pa nije mi bilo dobro...
Podelite komentar
Zlocko
Standard EN 228 i EN 590, proucite pa onda polemisite.... I da, nije strasno sto nam vecina vozila ima preko milion km, dok ga je kupio neki dobrostojeci evropljanin za 25-30.000 €, pa prodao nekome slabijem za 15.000 pa on nekom turcinu za 10.000 € koji ide 3x godisnje po 15.000km u jednom pravcu u svoju vukojebinu...e onda stupa na scenu balkanac koji ga posle 10 god i predjenih 700-800.000 km kupuje za 4-5.000 € sav srecan na "predjenih" 170.000 km. Al na jednom tocku u rikverc
Podelite komentar
Kostelo
Nego sta je sa cenom goriva??znamo mi sta je sa kvalitetom..
Podelite komentar
milootin
Evo primer Cirih - Ljublana i malo iza skoro Cro granica 53 litra dizel 850 km. Svilajnac austrijska granica ako točim ovaj normalan dizel 660 km. Sa G- drive mozda još 100-150 km. Jedino g-drive ili ovi prenijum ili ultimate bilo diz ili benzin mogu da kažem da nisu loši. A ovo 95 oktana ili klasični dizel ladno 20% veća potrosnja. Pozdrav.
Podelite komentar
A to što ideš
@milootin
uzbrdo kad se vraćaš u planine to ne računaš? Da ne pričam o šunkama, slaninama i kajmaku koji nosiš nazad pa ti teži auto😁.
Podelite komentar
Sale
Treba napomenuti da su u tom lancu i oni koji bi trebali da zatvore te pumpe.
Podelite komentar
Nezadovoljan
U proteklih 8 godina sam promenio deset automobila od 15 do 3 godine starosti, zajedničko za sve njih jeste da je svaki reagovao na loše gorivo, kako onaj koji je fabrički bez dpf-a tako i euro 6 sa adblue sistemom(automobili su pretežno voženi na magistrali i autoputu). Pošto skoro nikad nisam sipao na malim privatnim pumpama ne mogu ništa da kažem za njih ali za velike kompanije koje imaju u svom lancu desetine pumpi mogu da kažem sve najgore, kada sipate više od 15-20 litara i krenete sa pumpe svaki put doživite neki drugi simptom lošeg goriva kao što je gubitak snage/neravnomeran rad/bučniji motor... U EU pumpe nemaju viši propisani standard od našeg već je njihovo gorivo MANJEG odstupanja od tog propisanog standarda i zato svako ko sipa van Srbije ima osećaj da mu je auto "poleteo". Rešenje jeste da se stane na kraj dosipanju švercovanog goriva u tankove, razblaživanja sa vodom ili 10x više aditiva da se poveća količina... Zamolio bih redakciju da obrade i temu štelovanih aparata za točenje.
Podelite komentar
Mane
@Nezadovoljan
Tačno.
Podelite komentar
Zlocko
@Nezadovoljan
Za stelovane aparate ide se u zatvor i to prilicno dugo, Zavod za mere i dragocene metale vrsi verifikaciju i plombiranje
Podelite komentar
djole
@Nezadovoljan
A sendvič prija? U Srbiji je najgore gorivo u Evropi! Jedino MOL ima kvalitetno gorivo, sve ostalo je odvratno loše. Ne možete vlasnicima novih automobila pričati bajke, kad sva vozila imaju fabrički ugrađene računare!
Podelite komentar
Srbin
Bla bla truć..A crevo na česmu pa u cisternu bez blama,šta je s tim?I to svuda po Srbiji,opušteno,po svim pumpama to rade,čisto malo ono operem ispred pumpe crevom pa ga slučajno spustim u tank..Šta ćemo s tim?
Podelite komentar
Zlocko
@Srbin
Da, pored 50 kamera bas na pumpi
Podelite komentar
Milan
@Srbin
To nema veze sa mozgom što pišeš
Podelite komentar
Sibin
Nije loseg kvaliteta vec sljam koji debelo placamo!!!
Podelite komentar
Neko
1.9 tdi... 105 ks...jednom trosi 7l dizela jednom 12l dizela na 100 km... Mereno fizicki "od čepa do čepa" barem 30 puta...a stil voznje je isti...i vreme je konstantno bilo u +15 stepeni...
Podelite komentar
534
@Neko
Pa 7 troši normalno a 12 ti je trošio jer nisi spustio ručnu.
Podelite komentar
Zlocko
@Neko
Verovatno nema veze sto je presao 1.000.000 km hahhhah
Podelite komentar
Sasa
A zašto kada sipam naftu u bosni moj mercedes trosi i dva litara manje. I to svaki put.
Podelite komentar
Zlocko
@Sasa
Zato sto ti je bazno ulje u motoru
Podelite komentar
Xbwh
@Sasa
Meni uvek trosi isto jer sipam za soma
Podelite komentar
Ja
U februaru isao za Nemacku.Potrosnja kroz nasu zemlju je 10l plina na sto km.Kada sam sipao u Austriju potrosnja mi je bila 8 a da mi pri tome prosecna brzina bila veca pogotovo kroz Nemacku.Do cega li je pitam se
Podelite komentar
JO
@Ja
Otpor vazduha je u Austriji zbog nadmorske visine manji odnosno kiseonik je ređi. Eto u čemu je stvar. Da putuješ na Himalaje ili Kilimandžaro trošio bi 2 litra na 100 km.
Podelite komentar
Zlocko
@Ja
Verovatno nije do puteva hehehehh
Podelite komentar
Dany 5
@Ja
Išao u Nemačku??? Zar si i ti prodao veru za večeru??? Ili si naučio samo da lupas jer kući ne smeš vilice da otvoriš?????
Podelite komentar
@Ja
@Ja
Pa veca prosecna brzina je razlog. Da si isao 30 na sat potrosio bi vise.
Podelite komentar
Max
Kvalitet, kao i cena je na zavidnom nivou.
Podelite komentar
Danica
@Max
Cena jeste na vrhu a kvalitet na dnu. Preslabo a sipam super 98. A litru troši više od stranog goriva gde sipam 95
Podelite komentar
Zlocko
@Max
Cena je opterecena akcizama, nema veze sa kvalitetom
Podelite komentar
s
@Max
Zasto je meni na jednoj "nasoj" pumpi, pre pocetka tocenja, brojcanik otkucao 5 dinara???
Podelite komentar
Dejan
Šta je sa procentom sumpora u dizel gorivu, o njemu niko nepriča ,zabranjena tema.
Podelite komentar
Zlocko
@Dejan
Prica naravno, onaj ko treba. Manje od 0.5% je trend koji se "juri"
Podelite komentar
Avala1
@Dejan
Da da! O tome se ne prica! U Nemackoj dizel bez sumpora! Vec odavno! E Srbijo.....
Podelite komentar
Mao
Uvozi se i "nutela" za koju je dokazano da nije itog kvaliteta kao u EU pa je isti slucaj i sa gorivom
Podelite komentar
Zlocko
@Mao
Pa gorivo se ne uvozi
Podelite komentar
Sima
Navešću samo jedan primer. Kada gorivo sipam u Sloveniju, stignem kući a mi približno 1/4 goriva. Kada se vraćam nazad većinom sipam na NIS, jedva stižem sa tim gorivom. A o ceni i neću komentarisati.
Podelite komentar
Zlocko
@Sima
Pa silazis sa planincuge na ler, kralju
Podelite komentar
Grunf
@Sima
Sipao sam juce dizel u Sloveniji 1,00 €
Podelite komentar
Peki
@Sima
Pa ti sipaj u Sloveniji.
Podelite komentar
534
U Berlinu sipam 60 litara Dizela i stignem kući u Beograd bez usputnog sipanja a kad iz Beograda idem u Berlin ne stignem ni do Nemačke a kamoli Berlina istim putem u isto vreme. Toliko o kvalitetu našeg goriva. Napominjem da sve vreme vozim 120 - 130 km/h
Podelite komentar
Milanuzbrdo i nizbrdo ,auto ne troši isto
@534
Zasmejao si me.
Podelite komentar