• 0

Kafa, hrana za ljubimce i zdravi obroci ih spasili od propasti. Gigant još uvek vlada ovim tržištem

Na prehrambenom polju, nema im ravnih. Korona kriza je uzdrmala i čuveni Nestle, ali samo donekle, i u ponekim kategorijama

  • 0
smuti, zdravo

Foto: Unsplash

Nestle je unapredio smernice za rast organske prodaje za 2020. godinu za oko 3%, nakon što je danas pobedio očekivanja u trećem kvartalu, rastom od 4,9 procenata. Na to je, pre svega, uticala pojačana potražnjom za hranom za kućne ljubimce, kafom i zdravim proizvodima.

Najveća svetska grupa iz prehrambene industrije prošla je bolje u ovoj krizi od svojih rivala, jer joj je fokus na kategorije sa visokim rastom pomogao da nadoknadi pad prodaje hrane u restoranima i kafićima.

Suprotno tome, francuski Danone najavio je ove nedelje opsežnu reviziju koja bi mogla dovesti do trzavica, nakon što je LFL (like-for-like) prodaja pala 2,5% u trećem kvartalu. Unilever treba da objavi svoj izveštaj sutra.

Akcije Nestle-a, koje su ove godine porasle za 2,5%, porasle su 1,6 odsto danas.

Potražnja za hranom i pićem koji se konzumiraju kod kuće bila je velika tokom karantina, dok je prodaja proizvoda "za poneti" i onih koji se konzumiraju van kuće, a koji čine oko 15% prodaje ove kompanije, pala za 26,4% u trećem kvartalu.

Nestle je rekao da želi da nastavi da razvija svoj portfelj, posebno proširujući poslovanje u oblasti zdravlja, što je nedavno "ojačano" i akvizicijom "Aimmune Therapeutics", vrednom 2 milijarde dolara. Tokom prvih devet meseci 2020, organska prodaja kompanije Nestle porasla je za 3,5%, pobedivši 2,8% koliko su predviđali analitičari koje je angažovao gigant.

Nestle je ranije očekivao organski rast od 2 do 3% za ovu godinu, a div iz Švajcarske je potvrdio i da želi da poboljša svoju maržu. Prodaja u Americi zabeležila je najjaču stopu rasta u devetomesečnom periodu, dok je Azija bila jedva na pozitivnom nivou.

Važno kinesko tržište, koje Nestle-u zadaje "glavobolju", odigralo je važnu ulogu ovaj put: tamo su se marka "Yinlu" (mleko na bazi kikirikija) i proizvodi iz sektora za prehranu beba - dobro prodavali u trećem kvartalu. Grupna prodaja je, izražena u švajcarskim francima, pala za 9,4%, na 61,9 milijardi franaka (68,33 mlrd dolara).

Video: Naša sećanja, naši ukusi, naši proizvodi, naša Srbija: Ovo je čuvarkuća garancija kvaliteta

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke