Umesto publike, 15.000 medvedića pratilo meč: Najbolja reklama jedne kompanije
Holandski FK Herenven napunio je u subotu svoj prazni stadion sa 15.000 medvedića, kako bi prikupio novac za dobrotvornu organizaciju "KiKa", koja se bavi istraživanjem raka kod dece.
Klub je inicijativu najavio prošlog petka, uoči subotnje utakmice protiv kluba Emen, koja je održana "iza zatvorenih vrata", zbog mera uvedenih tokom kovid-19 pandemije, a prema kojima publika ne sme biti na stadionu.
Herenven se udružio sa "KiKa" organizacijom i farmaceutskom kompanijom "MSD", kako bi podstakao obožavaoce da kupe plišanog medveda i kako bi na taj način kod ljudi povećao svest o deci oboleloj od raka u Holandiji.
"MSD" je partner ove dobrotvorne organizacije u poslednjih 15 godina i inicijativa je osmišljena kako bi se skupio novac za istraživačku praksu.
Navijači holandskog kluba su odlično odgovorili na "izazov", te je svih 15.000 plišanih medvedića rasprodato u roku od 24 sata.
🧸 𝑊𝑦 𝑏𝑖𝑛𝑛𝑒 𝑑𝑒𝑟 𝑘𝑙𝑒𝑎𝑟 𝑓𝑜𝑎𝑟! 🧸Haal zelf een knuffelbeer in huis via https://t.co/DRSgi7Xq5e of ga naar onze Feanstore: https://t.co/9Xo6UWwvgZDe opbrengst gaat naar @KiKa8118 🧡#HEEEMM | @MSDNederland pic.twitter.com/rGnxDHF7Dz— sc Heerenveen (@scHeerenveen) October 24, 2020
Prikupljen novac iznosi 230.000 evra. Navijači koji nisu stigli da kupe medvedića, mogu to učiniti onlajn. Sve igračke su bile obučene u dresove Herenvena, a domaći tim je pobedio pri rezultatu 4:0.
Video: Ovako Beograđani pomažu maloj Aniki u maratonskoj trci za najskuplji lek na svetu
(Telegraf Biznis)
Video: Snimak iz drona brze saobraćajnice Šabac - Loznica
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.