Hvala osobi koja se pozabavila ovom temom, post na fejsu je bio moj, i stvarno sam bila u dilemi da li imaju pravo, po kom zakonu... konačno novinar koji se ne bavi sitnim estradnim tračevima i twitter prepucavanjima, nego rešava stvarne dileme građana :)
Ako vracas robu moras stornirati i fiskalni racun da ja ne bi.placao porez na tu robu a vracena je a u obrascu koji je drzava dala trazi se izmedju ostalog i jmbg osobe koja vraca robu ( verovatno da bi se sprecile maliverzacije) tako da kupac ako hoce nesto da vrati mora da mi da jmbg .......
Zivim u Nenackoj, i ako dođe do nekog proizvoda da ga vraćamo zbog vise faktora, niko nas ništa ne pita, ni zašto, ni kako, ni zbog čega ga vraćamo i tražimo pare nazad. Evo vam primer Lidl, kada je u pitanju garderoba, alat.....!
Veciti problem, kupci kazu da nisu u obavezi da daju, rekao zastitnik gradjana ali... Inspektor u kontroli moje radnje kao problem navodi to sto na nekim NI nismo upisali jmbg kupaca. Kada sam mu rekao da kupci odbijaju jer po zakonu o zastiti licnih podataka nisu duzni da daju on mi je odgovorio da nisam ni ja duzan da primim reklamaciju ako ne zele da daju jmbg... tako da sto se tice strane prodavca u svakom slucaju je u problemu.
Lela
Hvala osobi koja se pozabavila ovom temom, post na fejsu je bio moj, i stvarno sam bila u dilemi da li imaju pravo, po kom zakonu... konačno novinar koji se ne bavi sitnim estradnim tračevima i twitter prepucavanjima, nego rešava stvarne dileme građana :)
Podelite komentar
Crni
Ne
Podelite komentar
Srkimaja
Ako vracas robu moras stornirati i fiskalni racun da ja ne bi.placao porez na tu robu a vracena je a u obrascu koji je drzava dala trazi se izmedju ostalog i jmbg osobe koja vraca robu ( verovatno da bi se sprecile maliverzacije) tako da kupac ako hoce nesto da vrati mora da mi da jmbg .......
Podelite komentar
Seep
Pa trgovci ako vam to stvara problem jednostavno zamenite robu i ne pisite nikakvu papirologiju i onako vam pola robe nije fiskalizovano
Podelite komentar
dobro
Zivim u Nenackoj, i ako dođe do nekog proizvoda da ga vraćamo zbog vise faktora, niko nas ništa ne pita, ni zašto, ni kako, ni zbog čega ga vraćamo i tražimo pare nazad. Evo vam primer Lidl, kada je u pitanju garderoba, alat.....!
Podelite komentar
Bole
Najbolje pitanje od svih pitanja je ako nije u obavezi da se ostavlja JMBG zašto u Nalozima za ispravku još uvek stoji kao stavka za popunjavanje?
Podelite komentar
Ana
@Bole
Odgovor je vrlo jednostavan. Zato sto smo retardirana drzava.
Podelite komentar
Gff
I jmbg moze da se promeni....
Podelite komentar
Bg
Ne vidim razlog zasto ne bi ste davali jmbg . Svako moze na internetu naci tudj jmbg ako mu treba.
Podelite komentar
Milan
Veciti problem, kupci kazu da nisu u obavezi da daju, rekao zastitnik gradjana ali... Inspektor u kontroli moje radnje kao problem navodi to sto na nekim NI nismo upisali jmbg kupaca. Kada sam mu rekao da kupci odbijaju jer po zakonu o zastiti licnih podataka nisu duzni da daju on mi je odgovorio da nisam ni ja duzan da primim reklamaciju ako ne zele da daju jmbg... tako da sto se tice strane prodavca u svakom slucaju je u problemu.
Podelite komentar