• 0

Menadžeri u Srbiji pred velikim izazovom, a rast će zavisiti od digitalizacije i sektora usluga

želje kupaca se veoma brzo menjaju

  • 0
Domen Zadravec, biznis kolumna digitalizacija

Foto-kolaž: Promo/EY-Parthenon, Pixabay

Aktuelna pandemija covid-19 stavila je pred menadžere u Srbiji izazov brže implementacije digitalnih strategija i velikih promena u ulogama i znanjima zaposlenih. Sve ono što je potrebno za uspešno vođenje poslovanja.

Globalni rast dalje, zavisiće od digitalizacije i sektora usluga, a vodeći consumer businesses 2030 se još nisu rodili i biće potpuno drugačiji od onih danas.

Ritejleri su pod pritiskom već godinama, covid je to samo dodatno pojačao, a i želje kupaca se veoma brzo menjaju.

Siguran sam, da ni jedna firma ne može da zadovolji sve potrebe na taj način i da će novi tipovi partnerstva iz različitih industrija biti potrebni. Nove digitalne platforme imaju ogroman potencijal, da prerastu u najveće globalne kompanije sveta i postanu milijardni biznisi ali u isto vreme stvaraju potpuno promenu u razmišljanju kao što su novi operativni modeli, sam proizvod nije jedina najbitnija stvar, povezivanje sa partnerima unutar a i van industrije, nov način povezivanja sa konačnim kupcima i slično.

Ovakav način razmišljanja je svakodnevnica na MIT-ju i Stanfordu a vidimo da vizionarksi CEO-evi  i start up-ovi po celom svetu već na veliko rade na tome.

Ljudski resursi su najvažnija komponenta gotovo svih firmi, što definitivno vredi i u digitalnom svetu, dok su tehnološke kompanije i telekomi trenutno predvodnici što se tiče digitalne transformacije.

(Autor: Domen Zadravec, vodeći partner u jednoj od najuticajnijih svetskih konsultantskih kuća EY-Parthenon)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke