• 0

Kako je plišani hrčak postao viralan i obezbedio braći dropšiperima zaradu od milion dolara

Njihov je cilj da budu prvi koji će uvesti neki nov zanimljiv proizvod na tržište

  • 0
Raspricani hrcak igracka

Foto: Shutterstock

Na Božić 2018. godine Džesi Karbon otpakovala je poklon i u njemu te godine našla nešto mnogo zanimljivije od očekivanog džempera - plišanog hrčka koji priča.

- Moja mama je mislila da će ova igračka biti urnebesan dodatak u božićnoj čarapi – rekla je ona za Biznis insajder.

Mali plišani hrčak ima opciju da sluša šta onaj ko ga drži priča i da to isto ponovi, ali visokim, skičavim glasom.

Ona najverovatnije nije jedina koja je tog Božića dobila hrčka koji priča. Ova igračka danas je viralni proizvod i ako ukucate ovaj pojam na Amazonu iskočiće vam nekliko strana brbljivih hrčaka raznih boja i sa šarenim akcesoarima.

Karbon tada nije znala da se ova igračka našla u jenom poklonu zbog grupe preduzetnika poznatih kao dropšiperi, koji su uzeli relativno nebitnu igračku u Kini i učinili je popularnom širom sveta.

Dropšiperi zarađuju novac tako što reklamiraju jeftine stvari kupcima na društvenim mrežama. Ovakvi proizvodi obično dolaze sa sajtova kao što je Alibaba, a dropšiperi su kao neka vrsta posrednika koja povezuje kupce sa dobavljačima bez da imaju bilo kakav magacin sa proizvodima za prodaju.

Njihov je cilj da budu prvi koji će uvesti neki nov zanimljiv proizvod na tržište, u nadi da će on postati viralan.

U slučaju pričljivog hrčka, svi koji su ga kupili mogu da se zahvale braći Tan, dropšiping timu iz Singapura.

Blok 70

Kineske radnje i pijace prepune su ovakvih stvari, Foto: Marko Todorović

- Ne bih rekao da smo prvi koji smo prodali hrčka, teško je odrediti ko je bio prvi – rekao je Evan Tan Biznis insajderu i dodao da su definitivno bili među prvima.

Stiv i Evan počeli su da prodaju hrčka u julu 2017. godine i samo ovog proizvoda su prodali u vrednosti od milion dolara.

Ovaj hrčak nije poslednji krik tehnologije. Evan se seća da ga je video dase prodaje na buvljacima i na uličnim tezgama u Kini još kada je bio dete. Ipak, iako za njih nije bio neka novost, bio je relativno nepoznat ostatku sveta.

Nije ni  čudno što se novi proizvodi obično prvo vide na ulicama Kine, jer se skoro svi proizvođači nalaze u ovoj zemlji. Baš zato je Kina pravi rudnik zlata za dropšipere.

- U mnoge delove SAD ovi proizvodi ne stižu dovoljno brzo kao u Aziju – objašnjavaju braća.

I dok ističu da nije potrebno živeti u Aiji da biste bili uspešan dropšiper, jer je internet robu učinio dostupnom širom sveta, ipak napominju da to što su blizu „izvora“ ima svoje prednosti.

- Zbog vremenske zone možemo lakše razgovarati sa dobavljačima, znamo jezik i ne mogu tako lako da nas prevare - objašjava on.

Video: Ribar postao milioner preko noći: Dok se šetao pored obale mora, naišao je na pravo blago.

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke