Coca-Cola HBC: Važno je osnažiti poslovne partnere u najtežim momentima
Prošle nedelje lansirana je jedinstvena on line platforma Horeca zajednica kao podrška ugostiteljskom sektoru, namenjena svima koji se bave ugostiteljstvom u Srbiji kao i onima koji su se opredelili za neku od profesija u ovom sektoru.
Platformu je, u dogovoru sa predstavnicima ugostiteljskog sektora, osmislila i pokrenula Coca-Cola HBC Srbija koja na ovaj način želi dodatno da osnaži Horeca sektor i pruži pomoć svojim najznačajnijim partnerima. Sa kojim su se izazovima susretali predstavnici ugostiteljstva, šta ona omogućava nova platforma i ko sve može da se registruje, ali i o različitim aktivnostima kojima ova kompanija od početka pandemije pruža podršku HoReCa sektoru, razgovarali smo sa Bojanom Nenadović, direktorkom marketinga Coca-Cola HBC Srbija.
- Zašto ste se odlučili da kroz online platformu pružite pomoć i podršku baš ugostiteljskom sektoru?
Mislim da je za nas kao kompaniju sasvim logičan izbor da pomognemo ugostiteljski sektor koji je od početka pandemije i najviše pogođen. Coca-Cola HBC već više od pola veka posluje u Srbiji, a na obostrano zadovoljstvo stvorili smo partnerski odnos sa više od 37 hiljada kupaca. U tom smislu, oni su i naši najznačajniji partneri, pa samim tim dileme oko podrške i osnaživanja upravo ugostiteljskog sektora nije bilo ni u ovom, za njih, najtežem periodu. Kroz ovu platformu, na jednom mestu okupićemo sve zaposlene u HoReCa sektoru, ali i one koji su odabrali neko od budućih zanimanja baš iz ove oblasti. Platforma Horeca zajednica nudi brojne pogodnosti – od razmene znanja i iskustva pa sve do postavljanja oglasa za određene pozicije i prijavljivanja zainteresovanih kandidata.
- Šta Horeca zajednica nudi svojim korisnicima?
Na samoj platformi Horeca zajednica korisnici će moći da se informišu o našem širokom portfoliju. Samim vlasnicima objekata u HoReCa sektoru i menadžerima omogućiće poslovne pogodnosti u okviru saradnje sa našom kompanijom. Sa druge strane strane radimo na tome da u samu platformu uključimo i ostale kompanije koje su od značaja ugostiteljskom sektoru. Korisnicni će moći da se upoznaju sa inovacijama na tržištu, razmenjuju znanje i iskustvo, ili postavljaju oglas ukoliko nude posao. Ono što je dodatna vrednost je to što platforma ljudima koji traže posao omogućava relevantna znanja i priliku da razviju veštine potrebne kako bi bili konkurentniji na tržištu rada. Korisnici će moći da kreiraju svoje profile, prate dešavanja i trendove u svetu ugostiteljstva, a kroz sekciju Podrška zainteresovani mogu da postave i pitanje ako im je potrebna pomoć.
- Na koji ste sve način do sada pružili pomoć ugostiteljskom sektoru?
Kao kompanija bili smo odgovorni i solidarni i u izazovnim trenucima, a aktivnostima pokazali koliko je podrška ključna. Odmah na početku smo organizovali on-line webinar sa velikim brojem vlasnika ugostiteljskih objekata kako bismo iz prve ruke čuli sa kojim se problemima sve susreću i kako možemo da igramo aktivnu ulogu u tome da im pomognemo. Pridružili smo se i projektu “Čisto i sigurno” kako bi naši hotelski i ugostiteljski objekti dostigli standarde EU i podigli stepen bezbednosti i higijene. U tu svrhu smo veliki broj objekata podržali lansiranjem digitalnog menija, koji omogućava da se gosti beskontaktno upoznaju sa celokupnom ponudom objekta, a u nekima i da poruče ne dolazeći u kontakt ni sa kim van svog okruženja. Zahvaljujući različitim promotivnim aktivnostima, dodatno podržavamo više od 500 ugostiteljskih objekata.
- Koji su dalji planovi u vezi sa platformom i vašim aktivnostima usmerenim na podršku partnerima?
U ovom trenutku želimo da kroz Horeca zajednicu uvežemo što veći broj onih koji posluju u sektoru ugostiteljstva i da im pokažemo mogućnosti kako u pravcu profesionalnog usavršavanja tako i u okviru unapređenja njihovog poslovanja. Nastavljamo svakodnevnu komunikaciju ali i rad sa našim partnerima kako bismo zajednički osmislili aktivnosti koje bi za njih bile relavantne u ovom trenutku.
Novu platformu Horeca zajednica i sadržaje koje nudi možete pogledati na www.horecapartner.rs.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Kupus
Dobro da ima uspešnih žena i da nisu napumpale usta kao one starlete
Podelite komentar
Bibi
Lepa nema šta, ali je Ivana Vlahović ipak bolja :-)
Podelite komentar