Šta posle bus plusa mogu da očekuju Beograđani: Novi partner moraće da ponudi ove novine

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Rea
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Vila

    31. decembar 2020 | 20:01

    Da li ce prosvetni radnici konacno moci da biraju, i oni koji koriste svoj auto dobiju novac za prevoz ili ce i dalje biti prinudjeni da taj novac zavrsi na kartici koja se ne koristi? Nadam se da ce taj ,,propust", da ne upotrebim neku tezu ali tacniju rec, biti ispravljen.

  • Veteran

    31. decembar 2020 | 07:47

    Cena karte mora da padne za 50% inače džabe ste krecili..

  • Rea

    30. decembar 2020 | 22:12

    Šta če biti sa karticama ljudi 65+?