Beograd dobija nove autobuske stanice: Moraće da budu "pametne" i da otplaćuju same sebe
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Dejan
Bolje bi bilo da uvedete normalan javni prevoz na svoh 17 opština, a ne da ljudi iz treće zone imaju polaske na svaka 2-3 sata....i da prilagodite cenu prevoza standardu gradjana, a ne da cena karte iz treće zone košta 179 dinara u jednom pravcu. A i što se tiče stajališta bolje da ste na celioj teritoriji grada svako stajalište označili, ne da prigradske opštine i naselja nemaju apsolutno nikava stajališta, autobusi staju kraj bandera.... Kažete u Gradu Beogradu ima 5000 stajališta a vi ćete nekih 48 samo da modernizujete, pa svaka čast, napredno nema šta, ostala 4952 stajališta ćete dovesti u red za nekih 100 godina, jeli tako
Nyx
Opet nova stajalista?
Balkanski špijun
Na svakih 5 godina se menjaju stanice. O čemu se radi..? Neke se menjaju konstantno, dok ima staničnih mesta gde uopšte nema stanice - kao na primer kod narodnog muzeja..