Vrtoglave plate stručnjaka za marketing u najvećim tehnološkim firmama: Jedna stvar je zajednička

 ≫ 
  • 0
društvene mreže, aplikacije Foto: Pixabay

Giganti poput Fejsbuka, Gugla, Amazona, Ubera i Airbnb-a dominiraju na tržištu zbog mogućnosti da predvide želje i ponašanje klijenata, da odgovore na njih, pa i da ih promene i oblikuju po svom ukusu.

Jedna stvar je zajednička svima njima, a to je da se u ogromnoj meri oslanjaju na oglašavanje i marketing.

Posledica toga je da zapošljavaju najveće stručnjake u ovim oblastima, a samim tim i plaćaju velike sume da bi ih zadržali na tim pozicijama. Kompanije su u potrazi za stručnjacima otišle i van granica zemalja u kojima posluju, pa su kvalitetne ljude potražile širom sveta.

Airbnb

Iako je na početku pandemija ozbiljno uzdrmala poslovanje ove kompanije, zahvaljujući ublažavanju mera zaključavanja uvedenih zbog korone, sve veći broj turista se opredelio da za boravak na putovanjima rezerviše kuće umesto hotela, što je pomoglo Airbnb-u da neočekivano ostvari profit u trećem kvartalu Firma je takođe profitirala od povećanog interesovanja za iznajmljivanje kuća na periferiji većih gradova. Ova kompanija je i dalje jedna od najpoželjnijih za rad.

Supervizor za marketing – 150.000 dolara

Kreativni direktor – 215.000 dolara

Finansisjki direktor za marketing – 280.000 dolara

Amazon kompanija logo Foto: Tanjug/AP

Amazon

Kompaniji Amazon za vreme pandemije ide bolje nego ikad. Cena akcije skače od rekorda do rekorda. Bezos, najbogatiji čovek na svetu i pre pandemije, sada je još bogatiji. Najveći deo bogatstva od 185 milijardi dolara proizašao je iz "Amazonove vojske isporučilaca", koja je svetom isporučivala zalihe tokom karantina i pomagala da ljudi budu sigurni i zdravi, pri suočavanju sa ovom pandemijom.

Supervizor za marketing – 91.100 dolara

Specijalista za marketing –95.000 dolara

Analitičar prodaje –128.000 dolara

Stariji supervizor za marketing – 185.000 dolara

epl, apple Foto: Unsplash

Epl

Jedna od najvrednijih kompanija na svetu brzo se oporavila od prvobitnog udara pandemije u martu mesecu, pa je čak tokom pandemije predstavila tržištištu i nov proizvod.

Mlađi umetnički direktor – 92.000 dolara

Supervizor za odnose s javnošću – 174.000 dolara

Umetnički direktor – 229.300 dolara

Supervizor za oglašavanje – 240.000 dolara

Direktor dizajna – 290.000 dolara

Kreativni direktor – 300.000 dolara

Google kompanija logo Foto: Tanjug/AP

Gugl

Gugl je dugo bio najpoželjniji poslodavac na svetu - zbog odličnih plata, imidža i uslova rada. Iako je ova slika poljuljana nakon informacija o osnivanju sndikata od strane nezadovoljnih radnika, plate u ovoj komaniji i dalje su na zavidnom nivou i nema stručnjaka koji ne bi radio u njoj.

Supervizor oglašavanja –123. 900 dolara

Analitičar oglašavanja – 144.000 dolara

Kreativni direktor - 290.000 dolara

Direktor marketinga – 315.000 dolara

Uber kompanija logo Foto: Tanjug/AP

Uber

U prva tri kvartala ove godine kompanija Uber zabeležila je gubitak od 5,8 milijardi dolara usled negativnog uticaja pandemije korona virusa. Ipak, u kompaniji se nadaju da će sledeće godine uspeti da zabeleže profit.

Supervizor marketinga – 124.315 dolara

Stariji stručnjak za digitalno oglašavanje – 202.000 dolara

Grupni supervizor – 238.000

Video: Deset atipičnih zanimanja za žene: Od kamiondžijke do detektivke

(Telegraf Biznis)

Video: Otvoren prvi Inovacioni forum Srbija - Švajcarska

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Eur: <% exchange.eur %>
  • Usd: <% exchange.usd %>