• 0

Rusi uopšte ne piju votku: Pivo najprodavanije piće

Votka nikada nije ušla u Top 50 najprodavanijih pića, a vino je u Top 100

  • 0
Doček Nove 2021. godine, vatromet, Rusija, Moskva

Foto: Tanjug/AP

 Pivo je postalo najprodavanije alkoholno piće u 2020. godini u najvećim ruskim trgovinskim lancima, dok vino i votka nisu ušli ni među 50 najpopularnijih proizvoda, prenosi TAS S prema studiji koju je sprovela platforma „CheckScan“.

- Najpopularniji alkohol među Rusima tokom 2020. godine bila su piva, koja su se stalno nalazila među Top 10 najprodavanijih proizvoda. U poređenju sa pivom, votka i vino praktično nisu bili traženi - rezultat je istraživanja „CheckScan“, prenosi agencija.

TAS S navodi da je „ChekScan“proučio približno 280.000 računa u najvećim prodavnicama alkoholnih pića „Krasnoe & Beloe“ i „Bristol“ tokom 2020. godine u svim ruskim saveznim okruzima

- Votka nikada nije ušla u Top 50 najprodavanijih pića, a vino je u Top 100 - navodi se u ovoj studiji, dok su istovremeno, među najpopularnijima često bili bezalkoholni proizvodi.

U februaru su cigarete bile najprodavanije u prodaji „Krasnoe & Beloe“, a u periodu avgust - decembar to su bile jednokratne zaštitne maske.

U "Bristolu" je pivo bilo lider u prodaji od januara do jula, a od avgusta do decembra zaštitne maske.

Analitičari su u aprilu prošle godine zabeležili nagli rast prosečnog računa u ovim objektima zbog zaključavanja prouzrokovanog pandemijom Covid 19 i taj rast se nastavio tokom godine.

- Prosečni račun u najvećim trgovinskim lancima alkoholnih proizvoda rastao je tokom prošle godine, a u poređenju sa početkom godine, prosečni račun je porastao gotovo dvostruko - pokazalo je ovo istraživanje.

„CheckScan“ je osnovan 2017. godine i omogućava verifikovanim korisnicima da skladište i organizuju informacije o svojoj kupovini roba i usluga skeniranjem QR koda na kasama, navodi agencija.

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke