Da li je bilo nazdravljanja bar za Novu godinu? Teški dani za penušavo vino
Pad prodaje odgovara količini od 245 miliona boca, što je manje u odnosu na 300 miliona neprodatih boca u 2019. godini
Kada je nastupila pandemija virusa korona pre skoro godinu dana, nekako se to najpre negativno odrazilo na sektor luksuza, na proslave, zabave. Ono osnovno je "preživelo" taj korona test.
Među pogođenim kategorijama je i jedno piće, ne bilo kakvo, penušavo vino - šampanjac. Pad prodaje je sasvim logičan sled budući da je bilo manje druženja i slavlja, a i restorani dobar deo godine nisu radili, ili bar ne u punom kapacitetu. Osim toga, građani su malo "prikočili" kada je reč o finansijama.
Podsetimo, prodaja šampanjca je doživela pad od 75% u aprilu i maju. To znači da se početkom berbe 2020. bralo 8.000 kilograma grožđa po hektaru, a ne 10.200 kilograma, koliko je bilo 2019. godine. Reč je smanjenju od tačno 22%.
Isto tako, najavljivano je da neće biti flaširanja berbi iz 2020, kako bi se smanjile zalihe, a prema aktuelnim podacima - prodaja šampanjca pala je za 18 procenata prošle godine. Ipak, iz CIVC-a, francuskog udruženja proizvođača, kažu da se video oporavak u decembru.
Pad prodaje odgovara količini od 245 miliona boca, što je manje u odnosu na 300 miliona neprodatih boca u 2019, prenosi Rojters. Kada govorimo o vrednosti, prve projekcije kažu da je prodaja penušavog vina lani pala za oko milijardu evra, na 4,0 milijarde evra.
Video: Najtanji stalak ikada i čaša koja đuska dok ne iskapite sve iz nje
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.