Džej Zi više nije jedini vlasnik luksuznog brenda šampanjca, deo je kupila poznata kompanija
Pre ovog šampanjca reper je u spotovima koristio čuveni Kristal
Moet Henesi, deo kompanije LVMH orijentisan na vina i pića, objavio je da je kupio 50 odsto udela u brendu šampanjca Armand de Brignac, repera Džej Zija. Detalji dogovora nisu objavljeni.
Džej Zijev odnos sa ovim šampanjcem počeo je još 2006. godine kada se ovo piće našlo u njegovom spotu čak i pre nego što je brend pušten u prodaju kasnije te godine.
Pre ovog šampanjca reper je u spotovima koristio čuveni Kristal, sve dok prvi čovek kompanije u okviru koje posluje ovaj poznati brend nije počeo potcenjivački da govori o upotrebi ovog šampanjca u rep kulturi.
Od tada je Armand de Brignac zamenio Kristal šampanjac u mnogobrojnim video spotovima rep muzičkih zvezda. Ovo piće obožavaju i sportisti pa ćete videti Huseina Bolta i mnogobrojne druge sportiste, kako ispijaju ovaj šampanjac.
Džej Zi ga je kupio 2014. godine, a jedna boca u maloprodaji košta oko 300 dolara, a samo u 2019. godini proato je 500.000 flaša.
Ali to nije jedini brend alkoholnog pića u njegovom posedstvu - zajedno sa Bacardi kompanijom proizvodi ultra premijum D’Ussé konjak.
Video: Nakon što se vakcinišete protiv korone, u ovoj pivari možete i da popijete Vakcinu
(Telegraf Biznis)
Video: Edina je najmlađa vlasnica škole jahanja u Srbiji
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.