Kako je jedan domaći brend postao tajna večere Kraljeva: Šta prodaje proizvod, kvalitet ili logo?

Bahrein je geografski mala, ali veoma bogata i uticajna zemlja. Zbog toga, uspeh u njoj ne merimo samo prodatim količinama vode, već efektom na imidž i poziciju našeg brenda i u drugim razvijenim tržištima Arapskog poluostrva, kaže sagovornik Telegraf Biznisa

Komentari

  • Перагеније

    23. mart 2021 | 22:06

    Свака част! Само немојте чесмушу - Делбој и Родни умало нису пали због тога!

  • Gocs

    23. mart 2021 | 08:35

    💖

  • P

    22. mart 2021 | 19:51

    Loš kvalitet. Samo ih ambalaža vadi pa neka narod bira šta mu je bitnije.

    • 22. mart 2021 | 20:39

      dragan

      @P

      A kako ti znas da je los kvalitet?

    • 22. mart 2021 | 23:39

      Bhm

      @P

      Ajde ne lupetaj.50 godina idem u Vrujce i pijem tu vodu i sigurno je jedna od najboljih kako covek i tvrdi.Pored Voda Vide dobra je i Aqua Viva kao i Prolom s tim sto je na primer Prolom u socijalnoj ambalaži i to joj je ogromna mana.Te 3 vode se mogu prodati svuda u svetu jer su izuzetno kvalitetne.

  • Nada ovo.

    22. mart 2021 | 19:50

    Kikinda ne plaća ništa.

  • Lazar

    22. mart 2021 | 18:13

    Vojo care.Svaka čast.