• 0

Modni gigant izgubio bitku za logo: Nema nikakve sličnosti sa žigom poznate kineske kompanije

Pre dve godine, Kancelarija za žigove odbacila je prigovor francuskog modnog diva, napominjući da "nije bilo sličnosti i verovatnoće da dođe do zabune u javnosti"

  • 0
Chanel prodavnica reklama logo brend

Foto: Tanjug/AP

Francuska luksuzna modna kuća "Chanel" izgubila je juče borbu za svoj zaštitni znak, koju je vodila protiv "Huawei Technologies", nakon što je najviši evropski sud rekao da među logotipima ove dve kompanije nema sličnosti.

Naglašava se kako otmeni brendovi ljubomorno čuvaju svoje logotipe i zaštitne znakove, koji milionima ljudi širom sveta često simbolizuju luksuz, stil i ekskluzivnost.

Ovaj spor datira iz 2017. godine, kada je "Huawei" tražio odobrenje od Zavoda za intelektualnu svojinu EU (EUIPO) da registruje svoj zaštitni znak računarskog hardvera koji ima dva vertikalna međusobno povezana polukruga.

"Chanel" se tome usprotivio, rekavši da je dizajn sličan registrovanom francuskom logotipu koji podrazumeva upravo dva horizontalna međusobno povezana polukruga, a koji se koristi za označavanje parfema, kozmetike, nakita, kožne galanterije i odeće, piše Rojters.

Pre dve godine, Kancelarija za žigove odbacila je prigovor francuskog modnog diva, napominjući da "nije bilo sličnosti i verovatnoće da dođe do zabune u javnosti". Ipak, tribunal je ustanovio da su vizuelne razlike kod ova dva logotipa - značajne.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CHANEL (@chanelofficial)

Konkretno, "Chanelove" oznake imaju više zaobljenih krivina, deblje linije i horizontalnu orijentaciju, dok je "Huawei" orijentacija - vertikalna. Shodno tome, Opšti sud zaključuje da su žigovi različiti. Na presudu se može uložiti žalba Sudu pravde EU, najvišem u Evropi.

Video: Unikatni Sakura dijamant vredi čak 32 miliona eura: Ovakav kamen prvi put se našao na aukciji

(Telegraf Biznis)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Google preporuke