Otkrivamo zašto je Volvo skuplji 400, a A6 1.000 evra: Pravi razlog veće cene polovnjaka u Srbiji
Zašto je skočila cena polovnjaka, koja je razlika na carini i šta će biti u narednom periodu na tržištu automobila, otkrivaju naši sagovornici koji su u ovom poslu
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
SasaV
U posao sa uvozom automobila usao sam 95 godine, kad to nisu mogli mnogi, posle petog oktobra je to legalizovano, dozvoljen je uvoz i suspendovane su uredbe, Vukovar, pa Belo Polje pa uredba. Mafijanje sa uvozom pocinje negde krajem dvehiljade osme, kad pocinju fantomske firme i tolerancija, oni koji su u tom poslu znaju to a negde pet godina kasnije i narko mafija pocinje da pere pare kroz uvoz, tako da to vise nije bio uvoz nego sve drugo. Dolina lopova u Subotici je prava slika granicnih i carinskih vratolomija, sto papiroloskih, sto mahanjem rukom. Da bi ste legalno uvezli automobil, placanje morate da izvrsite preko racuna, prodajom i kupovinom deviza kod Narodne banke vi ste vec u minusu, obezbedjivanjem neophodne dokumentacije u inostranstvu je dodatni minus a firma registrovana na pokojnika to sve anulira i plus ostvarujete pogodnosti prilikom carinjenja na toleranciju. Ko je to omogucio i cije su to firme, trebalo bi priupitati Upravu carina i Poresku sluzbu, da izvlacim zakljucak i upirem prstom nije moja obaveza, imamo one koji bi trebali to da istrazuju.
Savo
Zasto onda osiguravajuce kuce ne koriste taj isti AMSS katalog kada isplacuju stete na vozilima?
Stanoje
Ima izuzetaka ali ovo je Srbija gde se kupuju kola od 1500 e do 3000e.Tako da ovo nemenja mnogo situaciju za vecinu kupaca