Otkrivamo zašto je Volvo skuplji 400, a A6 1.000 evra: Pravi razlog veće cene polovnjaka u Srbiji

Zašto je skočila cena polovnjaka, koja je razlika na carini i šta će biti u narednom periodu na tržištu automobila, otkrivaju naši sagovornici koji su u ovom poslu

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • SasaV

    17. maj 2021 | 21:06

    U posao sa uvozom automobila usao sam 95 godine, kad to nisu mogli mnogi, posle petog oktobra je to legalizovano, dozvoljen je uvoz i suspendovane su uredbe, Vukovar, pa Belo Polje pa uredba. Mafijanje sa uvozom pocinje negde krajem dvehiljade osme, kad pocinju fantomske firme i tolerancija, oni koji su u tom poslu znaju to a negde pet godina kasnije i narko mafija pocinje da pere pare kroz uvoz, tako da to vise nije bio uvoz nego sve drugo. Dolina lopova u Subotici je prava slika granicnih i carinskih vratolomija, sto papiroloskih, sto mahanjem rukom. Da bi ste legalno uvezli automobil, placanje morate da izvrsite preko racuna, prodajom i kupovinom deviza kod Narodne banke vi ste vec u minusu, obezbedjivanjem neophodne dokumentacije u inostranstvu je dodatni minus a firma registrovana na pokojnika to sve anulira i plus ostvarujete pogodnosti prilikom carinjenja na toleranciju. Ko je to omogucio i cije su to firme, trebalo bi priupitati Upravu carina i Poresku sluzbu, da izvlacim zakljucak i upirem prstom nije moja obaveza, imamo one koji bi trebali to da istrazuju.

  • Savo

    17. maj 2021 | 20:51

    Zasto onda osiguravajuce kuce ne koriste taj isti AMSS katalog kada isplacuju stete na vozilima?

  • Stanoje

    17. maj 2021 | 20:33

    Ima izuzetaka ali ovo je Srbija gde se kupuju kola od 1500 e do 3000e.Tako da ovo nemenja mnogo situaciju za vecinu kupaca