Mediteran sloganima mami turiste: Jedan je izazvao buru u javnosti, a koji se vama najviše dopada?
Najveći konkurent Španiji je i dalje Francuska, koja u normalnim uslovima ima 90 miliona turista i 57 milijardi evra prihoda
Mediteran koji u normalnim okolnostima privlači otprilike trećinu svih svetskih turista, biće i u 2021. godini najpoželjnija letnja destinacija.
Mnoge turističke zemlje ovih dana pojačano nastoje da privuku turiste. U tom društvu su uz Hrvatsku, koja je pre nekoliko dana lansirala kampanju sa stranim turistima u glavnoj ulozi "Trust me, I''ve been there", još i Francuska, Grčka, Španija, Turska, Austrija...
Zahvaljujući vakcinaciji i tzv. zelenom pasošu, svi u trku za goste ulaze s povećanim apetitima. Hrvatska, koja je prošle godine ostvarila svako drugo noćenje iz rekordne 2019, sada cilja na barem 60 odsto turističkog prometa iz te godine, prenosi tportal.hr.
Grčka, koja se poigrala sa hitom Bitlsa "All You Need is Love" i pre nekoliko dana pokrenula šestomesečnu kampanju pod sloganom "All you want is Greece", ima za cilj 50 odsto rezultata iz 2019. Ta zemlja je lani imala prihod od samo četiri milijarde evra od turizma (u 2019. godini čak 18 milijardi evra), a sada se nada da će najvećom kampanjom u poslednjoj deceniji privući oko 15 miliona turista.
Grčka promocija je fokusirana na prirodne lepote zemlje i bezbednost od korone, što u svoju promociju nastoje da ukomponuju mnoge zemlje.
Hrvatska se po tom pitanju pozitivno izdvojila još u februaru kampanjom "Bezbedan boravak u Hrvatskoj" (Safe stay in Croatia), a koliko udovoljavanje stranim gostima može biti hod po ivici - pokazalo se s turskom porukom "Enjoy, I'm vaccinated". Ogorčenje u turskoj javnosti prvo su izazvale mere prema kojima je trebalo da oni ostanu izolovani u kući dok je turistima, koji su u kratkoj poseti, dozvoljeno izuzeće.
Turistička velesila Španija ovog meseca je lansirala promotivnu kampanju pod sloganom "Vi zaslužujete Španiju" (You deserve Spain).
Ta zemlja je pre pandemije godišnje gostila 84 miliona stranih turista, a u 2021. se nada da će ugostiti 45 miliona. Kampanja uglavnom ide u digitalnom formatu, a u Britaniji, Nemačkoj i Francuskoj i klasičnim oglasima u medijima, na otvorenom, autobusima itd.
Najveći konkurent Španiji je i dalje Francuska, koja u normalnim uslovima ima 90 miliona turista i 57 milijardi evra prihoda. Kampanjom "What really matters" u 10 evropskih zemalja Francuzi promovišu lifestyle, naročito u ruralnim i retko naseljenim područjima.
Video: Mišići za poneti: Više nema brige kada nabacite višak kilograma jer sve možete da rešite za 500€
(Telegraf Biznis)
Video: Ovako do detalja izgleda rušenje nekada čuvenog hotela: Zbogom Jugoslavijo
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.