• 0

Od štampača do kancelarijskog pribora: Izbori u našem poslu utiču na planetu

Ohrabrenje preduzećima da smanje toplotu u borbi protiv klimatskih promena

  • 0
internet, planeta, Zemlja

Pixabay.com

Kompanija Epson je udružila snage sa Nacionalnom geografijom u promovisanju zaštite svetskog permafrosta, zaleđenog tla ispod polarnih područja, u svojoj novoj kampanji „Turn down the heat“.

Kampanja je u toku dok naučnici predviđaju da će se svetski permafrost u potpunosti otopiti do 2100. godine, što će drastično promeniti ekologiju, povećati nivoe mora i osloboditi preko 950 milijardi tona metana u atmosferu. Kompanija Epson i Nacionalna geografija imaju zajednički cilj da podignu svest o tome kako kompanije mogu smanjiti svoj uticaj na globalno zagrevanje.

Kampanju „Turn down the heat“ predvodi istraživačica Nacionalne geografije, dr Kejti Volter Entoni, koja nadgleda arktičke opservatorije na Aljasci i u Rusiji kako bi pratila dugoročni uticaj klimatskih promena.

Dr Entoni kaže: „Arktik se doslovno topi pred našim očima. Procenjujemo da bi otapanje permafrosta moglo izazvati do 10 procenata predviđenog globalnog zagrevanja u ovom veku i da to utiče na celu planetu. Izbori koje pravimo u poslu i u životu zaista su značajni. Kada kompanije i pojedinci donose pametne odluke o tehnologiji koju koriste, to takođe pozitivno utiče na našu životnu sredinu.“

Ušteda energije je ključna u borbi protiv globalnog zagrevanja. Međutim, brojne tehnologije troše značajne količine energije, a aktivne su u poslovnim sredinama svake sekunde. Revolucionarni asortiman štampača sa tehnologijom bez zagrevanja kompanije Epson zaustavlja ovaj trend, zahtevajući manje energije, manje zamenskih delova i smanjujući uticaj na životnu sredinu.

Globalni predsednik kompanije Epson, Jasunori Ogava kaže: „Održivost je srž svega što radimo u kompaniji Epson. Ne samo da smo posvećeni smanjenju sopstvenog štetnog uticaja na životnu sredinu već pomažemo korisnicima da i oni to učine. Nadamo se da ćemo zajedno sa svojim korisnicima i poslovnim partnerima pomoći u prevazilaženju globalnih problema životne sredine zahvaljujući našim tehnologijama.“

Kampanja predstavlja pet ključnih koraka koje preduzeća mogu preduzeti u borbi za zaštitu permafrosta, uključujući:

Smanjenje toplote: Od aparata do štampača, uređaji koji se mogu pronaći u kancelarijama emituju ozbiljnu količinu toplote. Kada dođe vreme za zamenu, preduzeća bi trebalo da uzmu u obzir prelazak na alternativne tehnologije bez zagrevanja koje su dostupne. Svaki uređaj igra svoju ulogu u smanjenju globalnog zagrevanja i pomaže preduzećima da ispune ekološko-društvene zahteve.

energija, zelena politika

Foto: Unsplash

Iskoristite prednosti kružne ekonomije: Bilo da je u pitanju kancelarijski nameštaj, ambalaža ili elektronski uređaji, ovi proizvode mogu stvoriti mnogo toplote, kao i njihovo odlaganje na deponije. Kada god je to moguće, preduzeća bi trebalo da uzmu u obzir to da novi i stari uređaji mogu doći iz kružne ekonomije – i biti vraćeni u nju.

Razmatranje vode i obnovljivih izvora: Kada je u pitanju napajanje na radnim mestima, preduzeća bi trebalo da razmišljaju o tome koliko energije može doći iz čistih i obnovljivih izvora kao što su sunce i vetar, s obzirom na to da fosilna goriva igraju značajnu ulogu u zagrevanju zemljine atmosfere. Isto važi i za zagrevanje i obradu vode, pa bi preduzeća trebalo da pokušaju da smanje potrošnju vode što je više moguće, kao i da uvedu tehnologije senzora za vodu.

Usklađivanje održivih vrednosti u lancu snabdevanja: Održivost je sada postala važna tema za sve organizacije, a one koje su ovo shvatile ozbiljno, otvoreno pokazuju šta rade kako bi spasile planetu. Ako je održivost važna za preduzeće, ono mora pažljivo da bira kompanije od kojih kupuje i sa kojima se udružuje. Ona imaju najveću moć da pokreću održive vrednosti još dalje kroz čitav lanac snabdevanja.

Pogled ka budućnosti: Dok smo u trci s vremenom da spasimo planetu, preduzeća moraju da učine veće promene od prestanka korišćenja papira i uvođenja kanti za reciklažu. Moraju imati jasan plan neutralizacije emisija ugljen-dioksida koji obuhvata sve od obnovljivih izvora energije do uštede vode. Postavljanje strogih ekološko-društvenih pravila i kreiranje jasnih planova za njihovo ispunjenje od ključne je važnosti u borbi protiv klimatskih promena.

Preduzeća moraju biti transparentna po tom pitanju jer korisnici nikada nisu bili više upućeni u kompanije koje se lažno predstavljaju da su ekološki savesne – i takve kompanije su im sve odbojnije.

Video: Pčela influenserka apelovala na upotrebu pesticida: Proglašene smo najvažnijim bićima na planeti!

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke