• 0

Odlučili su da prodaju svoja ogledala, a načini na koje su ih fotografisali za oglas su urnebesni

Da li je ovo proizvod koji je najteže prodati? Danas se gotovo svaka vrsta trgovine odvija onlajn, posebno otkako su počeli da dominiraju sajtovi za kupovinu/prodaju polovnih stvari

  • 0
Ljudi prodaju ogledala

Foto: Instagram/craigslist_mirrors

Ako ste nekada prodavali svoje ogledalo, i to putem interneta, onda znate koliko je izazovno fotografisati ga, u svrhe postavljanja fotografije za prodajni oglas.

Kako "izuzeti sebe" sa fotografije? To je prvo i logično pitanje, jer malo koji prodavac, odnosno davalac oglasa želi da bude prisutan na toj fotografiji. Neki ljudi su, moramo priznati, bili prilično kreativni u tom nastojanju.

Ocenite da li im je pošlo za rukom, budući da su neki načini, na koje su fotografisali svoja ogledala za sajtove ili društvene mreže, zaista urnebesni.

Naime, danas se gotovo svaka vrsta trgovine odvija onlajn, posebno otkako su počeli da dominiraju sajtovi za kupovinu/prodaju polovnih stvari. Taj biznis se, zapravo, već godinama uspešno odvija.

Štaviše, fotografije ne moraju biti profesionalne da biste prodali neki svoj stari proizvod ili novi koji vam ne treba. S druge strane, trebalo bi da je osvetljen, da se lepo vidi, da je opis tačan.

Nismo sigurni koliko se budućim vlasnicima ovih ogledala dopadaju fotografije u prilogu, ali su prodavci svakako dali sve od sebe da ih prodaju. Prema aktuelnim podacima, e-trgovina je u 2020. porasla od 200 do 400%.

U moru loših promena, protekla godina nam je donela i neke pozitivne: naučili smo da menjamo navike, da se prilagođavamo, da se ubrzano digitalizujemo.

Osim što mnogo pojedinaca sve više prodaje stvari onlajn, mahom svoje i nošene/polovne, beleži se i veliki broj novootvorenih internet prodavnica, a zanimljivo je da se putem veb šopova najbolje prodaju tehnika, nameštaj, odeća, obuća i knjige.

Video: Vesić: Očekujemo duže radno vreme za ugostitelje i trgovce

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke