≫
"Ono što spremamo veće je i od Bugatija": Mate Rimac sada je čelnik tri kompanije
≫
Bugati je poslednje tri godine profitabilan i smatramo da našim načinom poslovanja možemo dalje razvijati kompaniju, istakao je mladi preduzetnik
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
al
Veliki respekt za ovoga momka!!!
jadranko
Jasnije, ko je pažljivo čitao, Rimac nije KUPIO Bugati. Dakle nije dao pare VW-u da preuzme Bugati. Kompanije Rimac i VW grupa su napravile tzv. Joint Venture sporazum. U prevodu, dogovorno su osnovale nove kompanije od nekih starih, uz druge imovinske i menadžerske nadležnosti. Tu je i Hyndai koji mora da se pita kao jedan od investitora. Koja je tačno ideja iza cele priče mogu biti samo nagađanja medija. To nikako ne umanjuje veličinu onog što je Rimac postigao.