• 2

"Ono što spremamo veće je i od Bugatija": Mate Rimac sada je čelnik tri kompanije

Bugati je poslednje tri godine profitabilan i smatramo da našim načinom poslovanja možemo dalje razvijati kompaniju, istakao je mladi preduzetnik

  • 2
Mate Rimac

Foto: Profimedia/DENIS LOVROVIC/AFP, Rimac Automobili

Ne samo regionom već i svetom pre nekoliko dana je odjeknula vest da je hrvatski startap Rimac Automobili, koji je vremenom postao ozbiljna kompanija, postao većinski vlasnik luksuznog brenda Bugati.

Osnivač i budući čelnik nove kompanije Bugati Rimac, Mate Rimac (33), oglasio se tim povodom i rekao za RTL: "Smatramo da smo na početku našeg puta. Imamo velike planove. Pre mesec dana smo predstavili Neveru, sad imamo Bugati, a znam stvari koje će se desiti u budućnosti i koje će biti veće od Bugatija", istakao je.

Dalje je govorio i o najavljenim robotaksi vozilima, koja bi trebalo da se, za početak, nađu na ulicama Zagreba. Kako kaže, ta vrsta automobila biće "veća vest od Nevere i Bugatija". Rimac je dodao da će "početkom sledeće godine to i pokazati".

- To će biti nešto za ceo svet, što se pravi u Hrvatskoj. Robotaksi će se prvo proizvoditi u Svetoj Nedelji, a ideja je da se proizvodi u celom svetu - najavio je mladi preduzetnik.

Podsećamo, osim firme Rimac Automobili i Rimac Bugati, mladi Hrvat upravljaće i kompanijom Project 3 Mobility, koja je osnovana samo za potrebe robotaksi vozila.

Na pitanje "Kako misli da bude čelnik tri kompanije", odgovara:

- Dan postaje kraći. Stres raste, mi sada imamo više od 1.000 zaposlenih, a imamo i odgovornost za brend kao što je Bugati. Već godinu dana radimo na novom modelu Bugatija koji će biti čudo - istakao je i naveo da će se 200 Bugatijevih inženjera iz Nemačke preseliti u Hrvatsku.

Bugati je poslednje tri godine profitabilan i smatramo da našim načinom poslovanja možemo dalje razvijati kompaniju. Mi radimo drugačije od VW-a, ceo automobil razvijamo interno i zato će i troškovi biti manji. Takvim pristupom i našom tehnologijom možemo uspeti, cilj je da firma bude profitabilna - kaže Mate Rimac.

Ne krije da je u proteklom periodu posao sa Poršeom, Nemačkom i sindikatima "bio komplikovan", i dodaje da prodaja firme nikada nije bila opcija. Vezano za državne podsticaje, kaže da su Rimac Automobili uplatili 20 miliona evra u hrvatski budžet, te da ne može da veruje kako neko misli da je to loše za državu.

- Uplatili smo 20 miliona evra, a dobili dva. Što se tiče fonda za oporavak, pitajte naše ministre kakve oni projekte imaju? Osim železnice - zaključio je Mate Rimac.

Video: E-građanin će moći sve da završi mobilnim telefonom

(Telegraf Biznis)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • al

    Veliki respekt za ovoga momka!!!

  • jadranko

    Jasnije, ko je pažljivo čitao, Rimac nije KUPIO Bugati. Dakle nije dao pare VW-u da preuzme Bugati. Kompanije Rimac i VW grupa su napravile tzv. Joint Venture sporazum. U prevodu, dogovorno su osnovale nove kompanije od nekih starih, uz druge imovinske i menadžerske nadležnosti. Tu je i Hyndai koji mora da se pita kao jedan od investitora. Koja je tačno ideja iza cele priče mogu biti samo nagađanja medija. To nikako ne umanjuje veličinu onog što je Rimac postigao.

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke