• 1

Rizikovala je sve, a danas njena kozmetika osvaja tržište

- Sve je počelo pre nekoliko godina kada sam napustila posao i karijeru koju sam dve decenije gradila u kompanijama

  • 1
dm drogerie

Foto: dm drogerie markt

Ukoliko ste ljubitelji prirodne kozmetike, sigurno vam je privukao pažnju vrhunski brend jedinstvenog dizajna pod imenom Biona. Ovaj dragulj iz domaće proizvodnje krasi police dm drogerija više od dve godine, a priliku da osvoji srca kupaca dobio je zahvaljujući projektu dm Inkubator koji je kompanija pokrenula s ciljem da podrži preduzetnike u našoj zemlji. Većina njih tvrdi jedno – pokretanje sopstvenog biznisa, a pogotovu onog koji nosi epitet "domaće", predstavlja veliki izazov. Potom sledi ono što nazivamo odlučnost. Upravo je tako bilo s preduzetnicom Ljiljanom Reljić, osnivačicom brenda Biona.

  • Koji je bio odlučujući potez zaslužan za osnivanje vaše firme Prefere Cosmetics?

- Sve je počelo pre nekoliko godina kada sam napustila posao i karijeru koju sam dve decenije gradila u kompanijama. To je bio prvi potez. Tokom tog karijernog puta i višegodišnjeg preispitivanja, shvatila sam da želim da stvorim sopstveni brend, proizvod koji će biti vrhunac moje karijere. Od samog početka, sve je bilo izazov. Razgovori s ljudima iz okruženja svodili su se na to da naše tržište nije spremno za domaći brend i da kupci više vrednuju proizvode poznatih svetskih marki. Međutim, ja sam se od samog početka vodila mišlju da je za uspeh važno biti drugačiji i ići korak ispred svih. Verovala sam da ću napraviti proizvode koji će po svim karakteristikama biti na nivou velikih svetskih brendova ili iznad njih. Iz ove vremenske perspektive, mislim da sam uspela u tome.

  • Vaša kolekcija za negu lica Biona koja se danas nalazi na policama dm drogerija predstavlja, reklo bi se, vrhunac vaše karijere. Šta ovaj brend čini specifičnim?

- Biona je inovativna kolekcija za negu lica koju čine serumi, kreme i micelarna voda. Ova linija jedinstvena je zahvaljujući kombinaciji prirodnih sastojaka koji pružaju blagotvorne efekte našoj koži. Počeli smo od celularne vode jabuke koja se dobija prilikom proizvodnje čipsa od jabuke kao domaće komponente na koju smo veoma ponosni. Tu su i matične ćelije mahovine, zeleni kavijar iz morskih algi, brojni biljni ekstrakti, ulja i buteri iz svih krajeva sveta. Kupcima smo želeli da pružimo potpuni ugođaj, te smo kroz dm Inkubator kreirali i ekskluzivna pakovanja koja su Bioni dala dodatnu draž. Ono što je možda najvažnije, želeli smo da našem tržištu ponudimo jedinstven prirodni proizvod, ali po znatno pristupačnijim cenama, što je još jedna od važnih karakteristika našeg brenda.

  • Koliko su kupci u našoj zemlji osvešćeni kada je reč o prirodnoj kozmetici?

- Pre nego što sam se upustila u sopstveni posao, godinama sam pratila trendove na polju kozmetičke industrije i uvidela sam da se polako budi svest kod kupaca. Ljudi su postali svesni da je važno kakve proizvode koristimo za negu, a samim tim su počeli da se sve više okreću prirodnim preparatima. Recimo, u mesecima lansiranja Bione, među kupcima su me prijatno iznenadile mlade devojke koje su vrlo edukovane o prirodnoj kozmetici. Mnoge od njih su veoma naklonjene prirodnim proizvodima, pažljivo čitaju sastav, prepoznaju šta je prirodno, a šta nije, i slično. Takođe, imamo sjajne ljude i preduzetnike kojima je potrebno pružiti prostor da se razvijaju. I ja sam tako, zajedno s ostalim proizvođačima dm Inkubatora, dobila jedinstvenu priliku od kompanije dm da izađem na tržište s Bionom i dođem do velikog broja kupaca.

Poznato je da kozmetički proizvodi moraju da zadovolje mnogo kriterijuma i zahtevaju dosta ispitivanja, za šta je potrebno prilično sredstava i vremena. Mi smo imali sreću i podršku da prođemo kroz taj put zahvaljujući dm-u koji je prepoznao kvalitete koje naša zemlja pruža – domaće resurse i sjajne preduzetnike.

  • Šta je za vas kao preduzetnicu bilo ono najvažnije što ste dobili od projekta dm Inkubator?

- Sigurna sam da mnogi ljudi imaju inovativne ideje, kao što sam ih ja imala, ali kada se dođe do dela realizacije i plasiranja proizvoda, tu se stvaraju prepreke. Moja sreća se ogleda u tome što je dm pokrenuo projekat dm Inkubator baš u trenutku mog razmišljanja o novom brendu. To je bila velika šansa za Bionu. Iako smo imali veliku želju i motivaciju da uspemo, bio nam je potreban partner koji će nam pomoći da se projekat realizuje i da proizvod stigne do potrošača. Osim tog ključnog izlaska na tržište, kroz dm Inkubator dobila sam priliku da od vrhunskih eksperata iz najrazličitijih oblasti dobijem stručnu podršku i steknem nove veštine, na primer iz oblasti kozmetologije, dizajna, marketinga i slično.

Uz sve to, upoznala sam entuzijaste koji su bili u sličnoj poziciji kao i ja, a koji su kreatori divnih domaćih brendova kao što su Vrtlari, Coquette i Taste of the West. Smatram da je ovaj projekat ujedno i sjajan biznis-model koji, s jedne strane, omogućava malim proizvođačima da se probiju na tržištu, a s druge, trgovinskim lancima donosi inovativne domaće proizvode.

  • Koji su vaši dalji planovi s brendom Biona?

- Budući da su reakcije na ovaj brend nadmašile naša očekivanja, s velikim entuzijazmom nastavljamo da razvijamo liniju proizvoda i da odgovaramo na potrebe kupaca koji žele kvalitetnu i, pre svega, prirodnu negu lica. Komponente u preparatima Biona prirodne su i delom organske, a nastojaćemo da u narednom periodu povećavamo procenat organskih sastojaka, što će naš brend učiniti još konkurentnijim. Radujem se što kompanija dm deli istu viziju o smeru u kojem naši proizvodi treba da se razvijaju, te verujem da nam u narednim godinama predstoji još mnogo zajedničkog uspeha.

(Telegraf.rs/PR)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Mara

    Probala sam dva proizvoda iz Biona kolekcije, micelarnu vodu i serum protiv bora. Sastav proizvoda je izuzetan, cena pristupačna (naročito kada su na sniženju), ambalaža kvalitetna i divnog dizajna. Lično, nisam primetila nikakve dramatične promene na koži i posle višemesečnog korišćenja, ali to je sve individualno, svako treba probati. Puno sreće u daljem razvijanju brenda!

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke