Smeju li Hrvati da stave Nikolu Teslu na novčanice evra i šta će Srbija tim povodom da uradi?

Plan je da se srpski naučnik nađe na hrvatskim kovanicama evra od 50, 20 i 10 centi

Komentari

  • Igor

    11. septembar 2021 | 10:25

    Nesmeju al stoka ih podržava jel su njivovi a da smo mi stavili Dubrovnik ili tako nešto odma sankcije i kraj

    4
    1

    Podelite komentar

  • eeeeeee

    28. jul 2021 | 18:45

    Sto ne bi smeli ?

    4
    4

    Podelite komentar

    • 4. februar 2022 | 15:00

      Ccc..

      @eeeeeee

      Da li bi nama dozvolili da stavimo Edisona ili Mocarta?

      0
      0

      Podelite komentar

  • Pera

    25. jul 2021 | 00:40

    Nek stave i pinokija... I ovako su bananas..

    5
    1

    Podelite komentar

  • Pera kojot

    23. jul 2021 | 15:20

    Ja tu ne vidim ništa loše, naizad i da hrvati stave jednog srbina na svoje obeležije.

    12
    11

    Podelite komentar

  • Mick

    23. jul 2021 | 13:18

    Sveta sta je Tesla otisao u Ameriku mozda bi njegov lik davno bijo na a pomeniku u jasenovcu.

    12
    4

    Podelite komentar

  • Vuk

    23. jul 2021 | 10:49

    A što ne bi smeli, pitajte Merkelovu, oni sve smiju, Srbi ne smiju ni disati?!

    23
    1

    Podelite komentar

  • kenny

    23. jul 2021 | 08:27

    Zanimljivo je ovo sto se objavi, samo mi se cini da u toj banci nitko ne zna citati. Samo clanovi EU i eurozone mogu slati prigovore i zaliti se na izgled kovanica, svi drugi moraju biti kush.

    15
    5

    Podelite komentar

    • 26. septembar 2021 | 18:20

      Dejan Luca

      @kenny

      A vi mislite da ce Srbija samo direktno uticati a ne i preko saveznika koji su clanice EU? Vrlo ste naivni! SVIM kanalima ce se uticati!

      1
      1

      Podelite komentar

  • Premilostivi

    23. jul 2021 | 00:08

    Jadna li je vecina komentara....Tesla se rodio kao Srbin ali je umro kao genijalni um ciji genij nadilazi bilo kakav naciobalni predznak. Te sam siguran da bi ga bilo stid vecine komentara. Pitanje je uopce sa je ziv da li bi zelio da njegov lik bude na bilo kakvoj novcanici bila ona europska, hrvatska ili srpska... Ako bas hocete bilo bi najpostenije da pitamo Srbe koji zivi u Hrvatskoj zele li oni Teslu na HR euru. Svaka cast Srbiji ali pustite nas da zivimo u miru, a da se niste petljali mozda bi danas zapadno od Drine bio i koji Srbin vise... a svima u Srbiji zelim pune dzepove eura taman oni bili hrvatski s teslinim likom...

    25
    31

    Podelite komentar

    • 23. jul 2021 | 11:01

      Kole

      @Premilostivi

      Tesla bi se sramotio hrvatske koja bi da iskorištava njegov lik i delo a zatrla mu rod. Sramotio bi se i Hrvatske koja se protivi zajedništvu sa Srbijom jer Tesla nije bio protiv Jugoslavije i države čiji je glavni grad bio Beograd a ne Zagreb.

      25
      6

      Podelite komentar

    • 23. jul 2021 | 13:12

      Драгош Павић

      @Premilostivi

      Није свеједно који ће лик бити на новчаници, Тесла је Србин и треба се борити за његово име.

      15
      1

      Podelite komentar

    • 23. jul 2021 | 16:28

      Mirjana

      @Premilostivi

      Kada se Tesla rodio, Hrvatska nije postojala. Skoro celu njegovu porodicu ste pobili a sada jos na to da stavite Nikolu na vas novac. Jesu li se Srbi mesali u Jasenovcu? Sram te Boga bilo, za tvoj komentar. Vi zivite u etnickoj drzavi I sada nemate mira, sami se izmedju sebe ubijate. Ima pi koji covek koji je pravedan I kod vas, a sigurno mu je tesko da zivi u toj HR.

      17
      4

      Podelite komentar

    • 26. septembar 2021 | 18:28

      Dejan Luca

      @Premilostivi

      Interesantno da ste u kontekstu Nikole Tesle pomenuli i navodno "petljanje" Srbije koje je, prema vasim recima prouzrokovalo da bude koji Srbin manje u Hrvatskoj; da se vi niste petljalji 1941-45, bilo bi 99 clanova porodice Teslka jos u zivotu....uz vise stotina hiljda nevinih Srba. Tako da bih na vasem mestu bio vrlo, vrlo pazljiv prilikom upotrebe reci petljati se a posebno pracenom recima "nekoliko Srba vise/manje". No, kao sto rece Jovan Ducic:"Hravti su najhrabriji narod na svetu; ne zbog toga sto se nicega ne boje vec zbog toga sto se nicega ne stide!".

      3
      3

      Podelite komentar

  • Gagi

    22. jul 2021 | 23:03

    Ako ćemo pravo u svetu je najčuveniji Hrvat zapravo Ante Pavelić.A iz hrvatske istorije u svetu je najpoznatija Ndh.Ni po čemu drugome Hrvati i Hrvatska se nisu posebno istakli.

    35
    4

    Podelite komentar

    • 23. jul 2021 | 11:29

      Kole

      @Gagi

      Čuven je i Tito ali on se zalagao za Jugoslaviju i jugoslavenstvo pa ustaškim domoljubima nije po volji. E sada im kao dobar Tesla a mrzeli ga jer je Srbin.

      15
      0

      Podelite komentar

  • Lelebate

    22. jul 2021 | 18:45

    A dali su hrvati ljudi,to se niko ne pita,e evo ja postavljam pitanje : dali su hrvati ljudski rod ??? = voleobih da čujem odgovor tviteraša iz cele regije

    19
    31

    Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 21:25

      Rr

      @Lelebate

      Dali si se zapitao di li si ti ljudsko biče,a što se tice Tesle on je umro kao Amerikanac.

      9
      25

      Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 21:45

      Dule

      @Lelebate

      Cuj ovoga Tesla umro kao Amerikanac. Ej Rr jel znas da u Argentini ima puno Hrvata potomaka ustasa, a ne ne to su Argentinci. Sorry

      26
      3

      Podelite komentar

  • 🤡

    22. jul 2021 | 18:43

    Citam komentare i vidim koliko Istoricara imamo, cijela planeta ih nema ovoliko. Blago skolama, evo profesora koliko zelite. Nema oskudice.

    14
    11

    Podelite komentar

  • Srdjan

    22. jul 2021 | 18:39

    Tesla je Srbin. Hrvati su izvrsili genocid i etnicko ciscenje Srba sa sadasnjevteritorije Hrvatske. Da im se nikola tesla nasao na putu i njega bi ubili jer je Srbin kao sto su mnoge Srbe sa prezimenom tesla ubili. I sada hoce da se kitevtudjim perijem!?

    75
    20

    Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 22:37

      Srkimaja

      @Srdjan

      BRAVOOOOO

      14
      2

      Podelite komentar

    • 23. jul 2021 | 02:54

      Вуковар

      @Srdjan

      Усташе су му запалиле кућу и побиле већи део фамилије..Иначе отац му се звао Милутин православни свештеник,а мајка Георгина Ђука Тесла (девојачко Мандић),која такође потиче из свештеничке породице,од оца Николе(свештеника) и мајке Софије.Ујак Николе Тесле је такође био свештено лице Петар,касније митрополит дабробосански Николај Мандић..Србија ако мало има достојанства и ако жели да сачува идентитет,традицију и своју историју морала би реаговати на ову дипломатску провокацију и ставити вето на овај потез Хрвата,која крши сва међународна права и угрожава даље односе који су ионако на танком концу.

      22
      2

      Podelite komentar

  • Robert

    22. jul 2021 | 17:58

    Ne razumijem ove negativne komentare. Evo, ja sam jedan od tih koji su glasali da se Tesla stavi na hrvatski euro. Ja sam Hrvat, Tesla je bio Srbin, rođen je na teritoriju današnje Hrvatske, tu je zavrsio osnovnu i srednju školu i najvažniji je izumitelj rođen na ovom prostoru. Sve je velike stvari napravio u inozemstvu kao i većina ljudi s Balkana. Nitko ne spori njegovo naslijeđe, niti sam ja genocidan zato što su neki Hrvati ubijali neke Srbe i obratno prije 30, 80 i više godina. Čovjek je bio velikan, ako južnoafrički biznismen Elon Musk moze nazvati firmu po njemu, valjda mu i mi možemo odati počast, pa da nam se djeca ugledaju na genijalce a ne kretene. Očekivao sam da će se buniti hrvatski desničari, zvati nas jugonostalgicarima i cetnicima jer hoćemo Srbina staviti na Euro pored zaslužnih Hrvata, a nije mi palo na pamet da ce se buniti Srbi. Čudan je ovaj svijet.

    63
    39

    Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 18:04

      Wien

      @Robert

      Ako stave da su mu ustase hrvati poklali sve u familiji onda sam i ja za....

      41
      10

      Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 19:10

      Lea

      @Robert

      On je pre svega Amerikanac jer bi ga ovamo da je ostao smatrali ludakom i nikad ne bi uspeo.

      11
      17

      Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 23:04

      Tranda

      @Robert

      Ovo je veliki zuti napisao, nananananan Robert Prosinecki!

      0
      0

      Podelite komentar

  • qwerty

    22. jul 2021 | 17:22

    da pogadjamo kockasti, bio je hrvat a da to ni sam nije znao niti prihvatao? a mozda se nije ni zvao Nikola Tesla vec bio Ante...? vasim lazima nema kraja.

    35
    13

    Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 18:29

      🤡

      @qwerty

      Nije bitna ni vjera ni boja koze, vec kakav ste covjek ili osoba.

      8
      10

      Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 19:14

      Chris

      @qwerty

      Da je Tesla htio biti srbin ili hrvat ne bi otišao u SAD i nikad se vratio... Ne treba ga nitko svojatati, on je bio čovjek koji je promijenio svijet i zbog toga je svjetski čovjek,a ne srbin hrvat,amerikanac...

      9
      25

      Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 23:00

      qwerty

      @qwerty

      @chris, milioni su otisli u ameriku trazeci bolji zivot. ali to ne znaci da su se odrekli svojih predaka. zasto to onda podvaljujete Nikoli Tesli? a Nikola Tesla se ponosio sa svojom srpskim poreklom i vise puta ga isticao.

      17
      2

      Podelite komentar

  • Maja

    22. jul 2021 | 17:09

    Onda ćemo mi uzeti kad uđemo u EU Dubrovnik sa vincanskim pismom a na jedan evro nekog hevata velikog ako ga ima kod njih i stavitiga preko zastave naše

    22
    4

    Podelite komentar

  • Jelena

    22. jul 2021 | 17:05

    Oni su pitali papke i neke tamo likove a ne stručnjake

    11
    0

    Podelite komentar

  • Toma

    22. jul 2021 | 16:58

    E al najbolje od svega je to - paz'te sad - da veliki N.T. uopće nije bio Srbin.

    10
    39

    Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 17:09

      Ilija

      @Toma

      Jok bijo Šiptar

      19
      1

      Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 17:14

      Lujo

      @Toma

      Da nije bio Singapurćanin il' Atlantiđanin? Sme da bude sve drugo ali ne sme biti Srbin. Bar ne u Hrvatskoj, jel da Krole-Krokiša?

      14
      3

      Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 17:25

      Kole

      @Toma

      Po tebi ni ti nisi bio Srbin?

      6
      3

      Podelite komentar

  • Josip

    22. jul 2021 | 16:57

    Jel su to papci Hrvati iznad EU kad imamu svoj evro na ni ujednoj zenlji nisam dobijo njihov evro neko isti svuda samo mi oni da se prave pametni a nisu

    7
    7

    Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 17:06

      Vera

      @Josip

      Hrvatska uzima evro tek 2023g a i to je upitno, moraju da dignu platu na najmanje 1200 evra i ako je dignu do 2023g uzimaju inače ne. Malo si puko.

      7
      0

      Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 18:24

      Slobodan

      @Josip

      Josipe, kao prvo, mnogo si nepiamen. A kao drugo, kovanice se razlikuju od zemlje do zemlje. Ajde sto si nepismen, a verovatno se nisi ni naputovao.

      6
      4

      Podelite komentar

  • qwerty

    22. jul 2021 | 16:57

    pitanje za kockacte: gde su vam danas Tesle? jeste li ih to cuvali i pazili? ili ih proganjali i ubijali i to samo sto su Srbi? zato je skrnavljenje lika i dela Srbina Nikole Tesle da ga svojata genocidna drzava koja je istrebila rod i ime Tesli.

    35
    4

    Podelite komentar

  • Vuk

    22. jul 2021 | 16:55

    Šta je čudno, ON je njihov!!!

    9
    28

    Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 16:58

      Iva

      @Vuk

      Jeste al samo kad se sprdaju .

      9
      3

      Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 16:59

      WILSON

      @Vuk

      On je rodom iz hrvatske selo smiljani Srbin pravoslavac,a ustaše su mu sve ubili samo zato što su bili Srbi pravoslavci...

      25
      4

      Podelite komentar

  • Deša

    22. jul 2021 | 16:43

    U Teslino vreme jedva da je bilo samo slovo h od hrvatske. na tome prostoru su bile dve velike države, jedna sa sedištem u Beču i jedna sa sedištem u Beogradu. o hrvatskoj Tesla nije znao ni šta je to ni gde je to.

    40
    4

    Podelite komentar

  • Čile

    22. jul 2021 | 16:41

    Pa kad vi nazivate škole po Ivanu Gunduliću, Hrvatu i Dubrovčaninu onda šta reći dalje. Tesla se rodio na prostoru današnje Hrvatske i tu nema ništa sporno.

    17
    28

    Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 18:31

      Slobodan

      @Čile

      Gundulic je bio srbin katolicke veroispovesti. SANU ga je uvrsto medju 100 najznamenitijih Srba.

      17
      13

      Podelite komentar

    • 23. jul 2021 | 13:53

      v

      @Čile

      SANU? Misliš oni koji su pokrenuli prošli rat? Aha, dobro...

      6
      3

      Podelite komentar

  • Mile

    22. jul 2021 | 16:05

    Oni su Srbi bice toga jos vise

    11
    7

    Podelite komentar

  • Servia

    22. jul 2021 | 15:51

    Hrvatska ako ga stavi, kako će onda i Srbija da ga stavi???

    8
    2

    Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 18:36

      🤡

      @Servia

      Srbija ce stavit heroje, Savu Kovacevica, Rade Koncara, Bosko Buha, Spanca, Kocu Popovica i jos mnoge na stotine heroje.

      7
      2

      Podelite komentar

  • V

    22. jul 2021 | 15:48

    Tesla je po narodnosti Srbin. Rodio se u Hrvatskoj (inzistiranje na AU je nonsens, Smiljanić je sada, a i bio je u Hrvatskoj kao dio AU), školovao se u Hrvatskoj, u Hrvatskoj je napravio drugu hidroelektranu u svijetu i prvu u Europi. Stavit ćemo ga na kovanice.

    31
    48

    Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 16:25

      Bane

      @V

      Licemeru,pobili ste sve Tesle u WW2.Car Konstantin se rodio u Nisu ali nikom na pamet na pada da je Srbin.Odvratni ste...

      35
      6

      Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 16:34

      Spale

      @V

      Hrvatska a sta je to? To je mozda bila neka regija ili neka administrativna jedinica, i to jedna od desetina drugih ad. jed. u AU, ali drzava nije bila.

      30
      5

      Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 16:38

      Lujo

      @V

      Stavite i njegovoga oca pravoslavoga popa. Tako i sami priznajete da je Hrvatska bila puna Srba. A gde su vam danas Srbi?

      24
      1

      Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 16:40

      Mili

      @V

      Pobili su sve one koji se dogli protiv hrvatske države a Tesla ne bi jer je rekao da je to njegova domovina. Konstantin je rimski car.

      7
      14

      Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 16:49

      D'Mitar

      @V

      SmiljaniĆ šta to beše? Kako se pojavi Hrvatska, onoploćena u nakaznoj ndh, nestade Tesli iz Smiljana. Da se Hrvatska pojavila i pre ne bi ni Nikole Tesle uopšte bilo. Uništila bi Hrvatska i Tesle i Smiljane.

      22
      4

      Podelite komentar

    • 23. jul 2021 | 14:07

      v

      @V

      NDH jest nakazna država, ali nije Hrvatska ni hrvatska. Nismo ih birali ni na kakvim izborima, niti smo ih podržavali. Bar ne masovno. Zna se tko ih je instalirao na vlast nakon što im je Maček odbio suradnju. Iako, bilo je onih koji nisu ni bili svjesni kakva je stvarna pozadina te bande pa nisu stvarali otpor, ali nebrojeno Hrvata je sudjelovalo u NOB-u kao i Srba, ali isto iz Hrvatske, a i Bosne. Srba iz Srbije je u pokretu otpora bilo malo ili ništa. Pogotovo nakon Užica i Kragujevca. Ispričavam se za SmiljaniĆ. Dakle, Smiljan. Čak sam i bio tamo, ne znam kako sam uspio pomiješat. Navratite malo, nije loše sređen centar.

      4
      6

      Podelite komentar

    • 23. jul 2021 | 14:13

      opet v

      @V

      I još nešto. Nakazna NDH u punom nazivu ima ove riječi Nezavisna Država Hrvatska. Citirat ću jednog Hrvata: nije bila ni nezavisna, ni hrvatska, a najmanje je bila država. Većina hrvatskog naroda i hrvatskih građana se slaže s tim.

      1
      3

      Podelite komentar

  • Драгиша

    22. jul 2021 | 15:29

    Србија као држава неће ништа учинити, јер је под меком окупацијом!

    10
    5

    Podelite komentar

  • Gagi

    22. jul 2021 | 15:20

    Nikola Tesla se Rodio u Austrougarskoj,a NE u Hrvatskoj

    31
    9

    Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 15:41

      revenger

      @Gagi

      A kako to da se ponosio, citiram, "hrvatskim rodom"

      10
      26

      Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 16:23

      Jakaja

      @Gagi

      Onda su ljudi iz RS rođeni u BiH, a ne u RS. Zašto imate dvostruke aršine u zavisnosti kako vama odgovara?

      12
      3

      Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 17:18

      Deša

      @Gagi

      revenger, ta depeša je laž jer to nije rekao Nikola Tesla već Vladko Maček koji mu je tako sastavio neku čestitku. i to u ime Jugoslavije. a Nikola Tesla samo replicirao na nju zahvalivši se.

      7
      3

      Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 18:55

      HRVOJE VALJAK

      @Gagi

      Pa kako je onda srbin?

      2
      2

      Podelite komentar

    • 24. jul 2021 | 01:24

      Dobro dosli

      @Gagi

      On je rođen u Srpskoj Vojnoj Krajini pokrajni u AU

      1
      1

      Podelite komentar

  • Janko

    22. jul 2021 | 15:10

    Nesmeju dobiće tužnu on nije hrvat niti njegovi neg stave tuđmana

    14
    2

    Podelite komentar

  • Golda

    22. jul 2021 | 14:54

    Ovo je nečuveno! Tesla je Srbin! Mogu i Bajagu da stave na kovanicu.Rodio se u Hrvatskoj.

    20
    4

    Podelite komentar

  • Ismail

    22. jul 2021 | 14:12

    Hrvati su 1991-e na groblju u Smiljanu porušili spomenik na gqpobu roditelja Nikole Tesle zato što su srbi. Hrvati su ubili 40 rođaka Nikole Tesle zato što su srbi. Hrvati su ubili 1 milion sunarodnika Nikole Tesle zato što su srbi. Hrvati se zaista ničega ne stide.

    90
    7

    Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 18:39

      🤡

      @Ismail

      To su ustase uradili s ne kulturni hrvati, od fasista dobro i nemozes ocekivat, bilo na kojoj strani da su.

      4
      6

      Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 22:17

      Ismail

      @Ismail

      Jes brate u pravu si, srbi su genocidni, nisu hrvati, to su ustaše učinile. A ustaša više i nema, a i ako ih i ima ima ih 10. Nisu to hrvati. Vesna Pešić ti li si to...? Kako te nije sramota? To je sprdanje sa milion zverski ubijenih ljudi, žena, dece, staraca, samo zato što su srbi.

      10
      4

      Podelite komentar

  • Марјан

    22. jul 2021 | 14:06

    Нек ставе Војводу Момчила на кованицу, и он је рођен у Хрватској.

    56
    3

    Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 15:06

      Boža zemunac

      @Марјан

      A MOGU I VOJVODU ĐUJIĆA.

      22
      1

      Podelite komentar

    • 23. jul 2021 | 01:20

      Ismail

      @Марјан

      @Boža Zemunac... Pa na vojvodu Momčila Đujića je čovek i mislio. Ja sam saglasan sa predlogom. Tesla nije prikladan da ga hrvati stave na svoj novac jer su ubili 40 rođaka Nikole Tesle. Ali na svoje eure mogu da stave Vojvodu Momčila Đujića. I vojvoda Đujić je heroj koji je rođen na teritoriji koju su komunisti dodelili Hrvatskoj.

      6
      1

      Podelite komentar

  • Necuveno

    22. jul 2021 | 14:05

    Pa covek je jos i sahranjen uz pesmu Tamo daleko!

    46
    6

    Podelite komentar

  • M.K.

    22. jul 2021 | 14:04

    Omg koja licemernost-.- ..doduše poklali celu familiju Tesla red je i da im se oduže na neki način. Jedan jedini neponovljivi genijalni um❣️,mogao bi da bude na svakoj kovanici tj.valuti Sveta zaduzio je Covecanstvo!Slava mu vecna 🇷🇸⚡⚡💫✨💫✨✨✨✨✨✨

    30
    6

    Podelite komentar

  • D'Mitar

    22. jul 2021 | 13:49

    Državi i narodu koji svojim ocem nacije smatraju Antu Starčevića ne treba dozvoliti da svojataju Nikolu Teslu. To bi bilo slično kao kada bi Nemci istovremeno se ponosili i Hitlerom i Ajnštajnom. Ideologija jednoga se zalagala za uništenje naroda drugoga od pomenutih. Tako da: Ili Starčević Ante ili Tesla Nikola? Neka se opredele.

    36
    5

    Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 14:03

      Deša

      @D'Mitar

      Slažem se. starčević i Nikola Tesla nikako ne mogu u isti koš. ili je neko za starčevića i njegovo zalaganje za uništenje Srba ili za Nikolu Teslu. da se pitao starčević Srba ne bi ni bilo a pogotovo ne u Hrvatskoj.

      17
      3

      Podelite komentar

  • Pera

    22. jul 2021 | 13:45

    To se nesmetano dozvoliti tesla je rođen u austrougarskoj u posebnoj oblasti srba krajini on nema nikakve veze sa hrvatskom a i hrvati ga mrze promovišu ga radi sebe a ne radi njega ubili su mu 92 rođaka i sa punom istinom pokušaj zloupotrebljavaju tesle treba sprečiti! Ispada da je on hrvat

    34
    5

    Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 14:35

      Аца

      @Pera

      Ало Срби, Тесла је рођен у Хабзбуршкој монархији! Аустроугарска настаје 11 година после рођења Тесле! Хрватска и Хрвати у том тренутку не постоје!

      16
      2

      Podelite komentar

  • Тодорић

    22. jul 2021 | 13:44

    Нацисти су Тесли побили 90 чланова породице,а сада хоће да га ставе на кованицу...НЕ ДОЗВОЉАВАМ,ТЕСЛА ЈЕ ВЕЋ НА НАШЕМ НОВЦУ.СРБИН.ТАЧКА.

    31
    3

    Podelite komentar

  • Lami

    22. jul 2021 | 13:39

    Ja bih im samo lepo naplatio pa ga vi držite.

    4
    5

    Podelite komentar

  • Lujo

    22. jul 2021 | 13:22

    Da je bilo u to vreme Hrvatske ne bi bilo ni Tesli ni Nikole. Skončali bi verovatno u nekome konc logoro.

    45
    3

    Podelite komentar

  • Puki

    22. jul 2021 | 13:03

    E šta dočekasmo.. Šiptari govore kako je Kosmet njihov, smatraju Skenderbega svojim junakom.. Ovi pored prisvajaju Teslu, sutra će im pasti na pamet da je i Pupin njihov.. Ima li ko u ovoj državi da se suprotstavi ovoj krađi više ili ćemo večito samo da lupamo praznu slamu po raznoraznim televizijama dok konkretne korake niko neće da preduzme. ODUZEŠE NAM SVO KULTURNO NASLEĐE ŠTO IMAMO, ALOO??? ONI RADE MI SAMO NEMO POSMATRAMO!

    53
    8

    Podelite komentar

  • Nebojsa

    22. jul 2021 | 13:02

    Hrvati su bili jedno malo pleme kojemu sada ne bi bilo ni traga ni glasa da nisu dosli Rimljani kao okupatori na ove prostore i njihova katolicka crkva, te prebacivali pravoslavne Srbe u katolicanstvo i proglasavali hrvatima. Kasnije je to isto cinila Turska u islam, Austrougarska, Nemacka sa ustasama, a najsveziji primer je nato okupator i milogorija u Crnoj Gori.

    34
    15

    Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 13:07

      Berliner

      @Nebojsa

      Rimljani prebacivali pravoslavne Srbe u katoličanstvo? Pa kad su Srbi došli u kontakt sa hrišćanstvom, nije bilo ni pravoslavlja ni katoličanstva, već jedinstvene crkve, a Srbim je hrišćanstvo doneseno iz Rima. Porfirogenit je o tome napisao sledeće: "I pošto sadašnja Srbija i Paganija i zemlja Zahumljana i Travunija i zemlja Konavljana, beše pod vlašću cara Romeja, a pošto su te zemlje bile opustošene od Avara (jer su iz tih zemalja oni isterali Romane koji sada žive u Dalmaciji i Draču), to car u ovim zemljama naseli iste Srbe i oni behu potčinjeni caru Romeja, a car ih pokrsti dovevši sveštenike iz Rima i, naučivši ih da pravilno vrše dela pobožnosti, izloži im hrišćansko učenje."

      13
      14

      Podelite komentar

  • Laki Luka

    22. jul 2021 | 13:01

    Hrvatska ne moze prisvajati Teslu kada su se trudili da zatru sve tragove postojanja ne samo njegova roda vec i uspomenu na Nikolu Teslu posto su mu bili srusili spomenik u Gospicu i unistili mu rodnu kucu. Progonitelji bi sada da se kite i okoriste njegovom velicinom, likom i delom.

    50
    7

    Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 13:12

      Baćko

      @Laki Luka

      Sva je sreća, i to za celo čovečanstvo, što hrvatska kao država nije postojala u vreme rođenja i života Nikole Tesle. Da je postojala ona bi se kao i današnja Hrvatska i NDH trudila da istrebi što više Srba. A Nikolin otac kao pravoslavi pop i njegova porodica bi bili sigurno među prvima na udaru.

      29
      5

      Podelite komentar

  • Nekonekic

    22. jul 2021 | 13:00

    U vreme Tesle hrvatska nije ni postojala kao država, oni su bili kao danasnji romi. Postojali su ali nisu imali svoju drzavu.

    29
    9

    Podelite komentar

  • Tonyst

    22. jul 2021 | 13:00

    Kad treba za ic radit u eu dobar je naš pasoš...za našu penziju je dobro...a ti nas poslje najviše pljuju...tesla je srbin rođen u hrvatskoj...trebali bi vit svi ponosni na njega...

    11
    13

    Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 13:10

      Cg

      @Tonyst

      U kojoj hrvatskoj druže, tad kad se Tesla rodio vi ste bili pod Austrijancima, kakva hrvatska ne lupaj gluposti..

      24
      10

      Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 18:42

      Luburic

      @Tonyst

      A sta tebi su mama i tata rodeni u Jugoslaviji, znaci ti si Jugoslaven tom logikom, ne pricaj gluposti

      7
      2

      Podelite komentar

  • Baćko

    22. jul 2021 | 12:57

    Kakav Tesla i Hrvatska? Hrvatska kao država za Teslina života uopšte nije postojala. A čim je nastala kao NDH proganjala je i ubijala Teslinu porodicu i narod.

    43
    5

    Podelite komentar

  • Siki

    22. jul 2021 | 12:57

    Pa Ništa, naravno!

    5
    2

    Podelite komentar

  • Sloba

    22. jul 2021 | 12:56

    Ma dobro je što se nisu setili Djokovića, a ob kud znas moze i to da im padne na pamet.

    23
    3

    Podelite komentar

  • Ogi

    22. jul 2021 | 12:54

    Pa dajte da i mi stavimo Konstantina Velikog na novčanicu, pa on je rođen u Nišu, što ga apsolutno čini Srbinom.

    27
    5

    Podelite komentar

    • 22. jul 2021 | 13:02

      ivan s

      @Ogi

      Rođen u Nišu i dobio poštansku marku Pošta Srbije.

      9
      1

      Podelite komentar

  • Tonyst

    22. jul 2021 | 12:53

    Ako vam smeta ovo...zasto onda svi iz krajine uzimaju hrvatske pasoše?!

    22
    15

    Podelite komentar