Lanac prodavnica koji je nedavno došao u Srbiju ima novi plan: Konkurencija svima i nikome
Ruski trgovinski lanac MERE koji je od prošle godine prisutan i u Srbiji, planira da osvoji američko tržište. Ovaj lanac prodavnica ima već ogromno prisustvo u Evropi, a sada nastoji da se širi na druge kontinente.
Prema nedavno objavljenom oglasu za posao na Linkdinu, kompanija traži američkog stručnjaka za komercijalne nekretnine, poželjno stručnjaka sa poznavanjem ruskog jezika, koji će biti zadužen za istraživanje potencijalnih lokacija prodavnica, pregovaranje o zakupu i postavljanje prodavncia kompanije Mere u državama Džordžija i Alabama.
Mere je evropska filijala Svetofor Group, jedne od 10 najvećih ruskih prodavnica namirnica, koja posluje sa oko 2.500 diskonata za hranu širom Rusije, Belorusije i Centralne Azije.
Mere je predstavljen evropskim kupcima 2016. godine, a brojne prodavnice sada su otvorene u Nemačkoj, Poljskoj, Litvaniji, Srbiji, Ukrajini, Rumuniji, Španiji i Italiji. Očekuje se da će prva trgovina Mere u Velikoj Britaniji biti otvorena kasnije ove nedelje.
Mere se često opisuje kao „ultra diskontni lanac“, čije prodavnice nude ograničen asortiman namirnica koje isporučuju direktno dobavljači, uz minimalnu uslugu i marketing. Kompanija kaže da im takav pristup omogućava prodaju robe po cenama 20% nižim od evropskih rivala Aldija i Lidla.
Potencijalno širenje lanca u SAD dolazi 10 godina nakon što najveći ruski trgovac hranom, Ks5, nije uspeo u pokušaju da osvoji američko tržište
Kako je najavljeno polovinom avgusta prošle godine, iz ogranka ove ruske kompanije u Beogradu, na srpskom tržištu je planirano otvaranje najmanje 100 marketa prosečne površine od 1.000 kvadrata.
Tada su naveli da će njihove cene biti niže za 20 odsto od prosečnih, kao i da planiraju da rade direktno sa proizvođačima, sa strogom kontrolom kvaliteta i niskom trgovačkom maržom.
Strategija ovog trgovinskog lanca je niska cena.
MERE je podružnica Torgservis grupe osnovane 2009. godine koja trenutno posluje na više od 800 lokacija širom Rusije pod brendom Svetofor (semafor) i treći je po veličini lanac iza trgovačkih kompanija X5 (Retail Grupa) i Magnit.
Naše tržište, ali i evropsko, naviknuto je uglavnom na nemačke brendove kada su prodavnice u pitanju, ipak konkurencija im stiže i širi se brzo.
Kako su ga mediji ranije opisali, ovaj diskontni lanac je konkurencija svima i nije nikome. Zašto je to tako? Čitajte u našem posebnom tekstu.
Video: Komad ove govedine košta papreno samo zbog jednog posebnog začina
(Telegraf Biznis)
Video: Vučić na otvaranju deonice Moravskog koridora: "Ovo je najbolji put u Srbiji, pišemo istoriju"
Telegraf Biznis zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Mile
Ne znam ni sta je ovo, nikad video.
Podelite komentar
Nema
Ništa posebno u merama
Podelite komentar
Dragana
Da li neko zna broj telefona na koji moze da se pozove da se raspita da li primaju radnike u Trsteniku ?
Podelite komentar